Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26598Vratenie penazi a zrusenie uctu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2018, před 6 lety

Jozef Kovacik

Znění stížnosti

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Dobrý den
Dne 26.9.2018jsem si nepovšiml detailu smluvní podmínky a přihlásil jsem se nevědomky do VIP členství seznamky, zaplatil 149,-Kč. Za měsíc aniž bych byl informovám se mi odečetlo dalších 2247,-Kč. Teď však pozaduji zrušení členství VIP a vymazání profilu. Fax buď není funkční nebo nereagují. V nastavení na mem profilu neni výpovědní formulař ani nic podobného. Profil zrušit nelze, protože to požaduje nejdříve zrušeni automaticke VIP členství. Proto jsem zasílal na zákaznický servis email, odpověď zatím žádná.


Požadované řešení

Požadované řešení
Zrušení VIP členství a následné zrušení celého mého profilu, vymazani veškerých osobnich udaju. Potvrzeni emailem, že dane zrušeni proběhlo v pořádku a nadále se nebudou strhávat finance z mého, opakuji z MÉHO učtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 08:00, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2018 15:34, před 6 lety

ID: 175015610


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 07:57, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2018 11:32, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.