Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26600Nefunkční WIFI

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2018, před 6 lety

Petr Minařík

Znění stížnosti

Dne 25. 9. 2018 jsem jel z Pardubic do Hradce králové vlakem Os 6252 pravidelný odjezd 19:33. Opět nefungovala WIFI. V minulosti jsme se snažil to vše řešit s průvodčím ale protože se nic nedělo tak Vám budu psát stížnosti abyste si to opravili. Ten Váš hotspot WIFI měl slabý signál a nebyl přepojen k internetu. To vše bylo v první třídě zmiňovaného vlaku. Podotýkám, že jsem nebyl schopen otevřít stránky ani na počítači ani na telefonu. Spojení k internetu nefungovalo ani na Pardubickém nádraží kde jsem se s telefonem připojil na svého mobilního poskytovatele o2 bez problémů. Závada se vyskytovala v oddíle první třídy.


Požadované řešení

Opravte si to prosím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 07:55, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 21:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.