Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prosím Vás o zrušení Prémiového členství na C-Date.
Důvodem je neuplatňování služeb C-date.
Email s otázkou, jak mohu účet zrušit byl odeslán, ale odpověď byla nejasná s žádnými kroky, které by popisovaly zrušení účtu.
Děkuji
Premium účet na C-Date
Ukončení Premium účtu na C-Date a následné smazání profilu
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 176531333
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 26/03/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@c-date.cz, mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.