Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26610Nebyl doručen balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2018, před 6 lety

Jana Horníková

Znění stížnosti

Vzhledem k tomu, že toto není moje první neblahá zkušenost s dodáním u pošty, rozhodla jsem se tuto další podobnou situaci řešit následovně písemnou stížností. Dne 25.9.2018 jsem si u společnosti zoohit.cz objednala na internetu kočičí krmivo - zboží/balík do ruky na dobírku. Česká pošta tentýž den převzala zásilku DR0010314587T a oznámila mi sms, že dobírku v hodnotě 1167,- Kč-balík do ruky budou doručovat následující den ve středu dne 26.9.2018. Zůstala jsem na ten den tedy doma a byla ráda, že balíček, který váží 27 kg mi bude doručen přímo domů, jak bylo písemně ujednáno se společností zoohit.cz, neboť doručovací a fakturační dodací adresu jsem uvedla adresu trvalého pobytu v Tachově. Bohužel inkriminovaného dne, namísto dodání balíku, jsem pouze obdržela opět sms od České pošty, že můj avizovaný balík nebude dne 26.9.2018 doručován v čase mezi 8-14 hodinou. A cituji přímo jejich sms, že s balíkem bude nakládáno dle mnou nastavené trvalé dispozice. Okolo 11 hod. dopolední jsem se telefonicky - tel.: 954 330 272 spojila s balíkovou přepážkou v Tachově, kde jsem trvala na tom, že chci balík přivést domů a bylo mi odpovězeno, že balíček byl rovnou ráno uložen na poště aniž by byl proveden pokus o doručení a že už tam od doručovatelů nikdo není, takže mi ho můžou doručit až další den. To znamená, že opět budu muset být přítomná následující den doma a to už vůbec nemluvím o tom, že jsem investovala svůj čas a peníze do vyřizování celé záležitosti. Z výše uvedeného důvodu prosím o prošetření a nápravu celé této záležitosti a doufám, že do budoucna se již podobná situace nebude opakovat. Děkuji za pochopení. Horníková Jana


Produkt

Balík do ruky, dobírka v hodnotě 1167,- Kč, krmivo pro kočky č. DR0010314587T


Požadované řešení

Investovala jsem svůj čas do toho, abych byla 2 dny doma a čekala na balíček, volala jsem a řešila problém, psala tuto stížnost. Zatímco zboží, které jsem si objednala na internetových stránkách zoohit.cz bylo vyexpedováno překvapivě rychle a spolehlivě, pošta tuto snahu dopravit balíček v pořádku a rychle zhatila. Předešlé podobné situace jsem neřešila, ale zdá se, že díky tomu, kvalita a rychlost našich pošt vypadá tak jak vypadá. Musela jsem řešit i nákup náhradního krmiva do té doby, než převezmu balíček od zoohitu. Co očekávám od této stížnosti??? Finanční kompenzaci ve výši 650,- Kč a omluvu od společnosti, která doručení značně opozdila. Doufám, že při příštím objednávání na stránkách zoohitu.cz bude dodávka zboží rychlá tak, jak se v sms zprávách oznamuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 18:29, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.