Společnost


Datingclub Ltd

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26613Zrušení smlouvy ve 14.denní lhůtě - pokus o vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2018, před 6 lety

Radek Hladík

Znění stížnosti

Dobrý den,

ve snaze zrušit smlouvu ve 14.denní lhůtě a vrátit peníze, mi bylo společností affaire oznámeno, že v podstatě nemám na nic právo. Viz citace dole:



děkujeme za Váš e-mail.

Poznamenali jsme Vaše odstoupení od smlouvy, ale bohužel jej nemůžeme přijmout.

Vaše právo na odstoupení předčasně zaniklo použitím placené služby (viz VOP: VI., Odst. 4).
Vzhledem k tomu, že jste již naši službu využíval/a, v souladu s našimi smluvními podmínkami již není možné vrátit členský poplatek.

Zrušili jsme proto smlouvu, abyste mohl/a svůj profil ukončit.
Vaše členství nebude obnoveno.
Již nebudou vyžadovány žádné další poplatky.

Prémiové členství můžete využívat se všemi obvyklými funkcemi až do konce smlouvy dne 2019-09-20 nebo můžete svůj profil smazat před uplynutím doby platnosti členství.
Můžete to provést v části: Profil -> Nastavení.

Máte-li dotazy, jsme vám k dispozici.


S přátelským pozdravem,

Váš Affaire1 tým


Mám nějakou šanci na vrácení peněz a zrušení smlouvy?

Moc děkuji


Produkt

internet služby


Požadované řešení

Vrácení peněz, zrušení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 18:52, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 22:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.