Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#26623 raklamace stejne zavady GPS, reklamace uznana ale vraceno zboži z duvodu jine opravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2014, před 11 lety

Tomáš Botka

Znění stížnosti

Dobry den dTeste takove presne zneni jsem zaslal i na reklamace a stiznosti czc.cz

Ani nemám chuť už psát dobrý den, protože pobočka Anděl ze mě dělá stále dokola hlupáka.

Před vánoci jsem zakoupil telefon z důvodu příležitostné navigace a dual sim. Ze začátku telefon byl využíval jen k voláni. Ovšem, když jsem cestou na chatu zkusil offline mapy (mapy.cz nebo stažené google mapy), tak GPS stále jen vyhledává, a to jak na kraji Prahy, v centru nebo na dálnici.

1. reklamace: Reklamoval jsem telefon a žádal výměnu. Telefon byl opraven, ale ne vyměnen. Když jsem na to poukázal, tak mi bylo sděleno, že se omlouvají, že se stala asi technická chyba a jestli mi to nevadí. Řekl jsem, že jestli to bude fungovat ,tak mi to je úplně jedno. Po příchodu domů jsem navigaci vyzkoušel a opět nefungovala!!

2.reklamace. Důvody úplně stejné. Opraveno panem Sůrou. Telefon jsem vyzkoušel na prodejně, před prodejnou, ale opět nefungovala GPS. Pan Sůra mi na sebe dal kontakt a řekl, ať to vyzkoušim doma a on se zeptá techniků, a pokud to nepůjde, mám zavolat. Zkusil jsem to doma, zkusil, jsem to na cestách, ale nefunguje!! Volám a zkouším rady od Pana Sůry.. …….opět beze změny.. nefunguje!!

3. reklamace. Na pobočce mi pan za přepážkou řekl, že jelikož se jedná o 3. a stále ěstejnou vadu, tak můžu žádat o vráceni peněz.. Učinil jsem tak.. (viz tretí doklad o reklamaci) Dnes jsem přišel na znovu na pobočku Anděl a místo peněz mi opět vrátili telefon. Odůvodnění: Vada je sice 3x GPS, ale pokaždé jiná oprava - 2x výměna MB, 2x FW. Tak na vráceni peněz nemám nárok. Už po druhé mi lhali!!
Výměna neprovedena!! Vraceni peněz neprovedeno..!!

Telefon jsem už po čtvrté opět zkoušel doma. Stále tatáž chyba. Telefonu chybí základní aplikace googlu (mapy). Zkoušel jsem se připojit k WiFi. Povedlo se až na čtvrtý pokus a to až po 30 min. Stáhnul jsem opět offline mapy a opět GPS NEFUNGUJE

Tímto si chci stěžovat na pobočku Anděl, kde mi pokaždé tvrdí něco jiného. Žádám o vysvětlení a vracení peněz.

Lhotka


Produkt

telefon Prestigo 4044


Požadované řešení

Prijde mi hloupe jejich tvzeni, že i když se jedna o stejnou zavadu tak se pokazde byla provedena jina oprava a tedy nemam narok na vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2014 13:37, před 11 lety

Při opětovném výskytu vad záleží na skutečnosti, že vada má stejné projevy ve vlastnostech věci. Není podstatné, jakým způsobem byla vada odstraňována. Převzetím věci spotřebitel souhlasil s vyřízením reklamace. Doporučujeme znovu uplatnit reklamaci a vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opětovného výskytu vad. Požadavek je následně pro prodejce závazný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2014 00:14, před 11 lety

Dobrý den, pane Lhotko,

v našem systému jsem našel informaci o tom, že Vám byl den po vyzvednutí reklamovaného zboží, tedy 20.3.2014 vystaven dobropis na právě zmiňovaný, reklamovaný telefon, a to v plné výši kupní ceny.

V takovém případě již nemá smysl, abych v tomto směru dále cokoli podnikal.

Jiná věc ale je způsob vyřešení reklamace jako takové. Celou záležitost proberu s vedoucím reklamačního oddělení a nadřízeným kolegů na pobočce Anděl. Jedna věc je, že se chyba může stát komukoli, ale zásadnější je myslím to, abychom se k takové chybě uměli postavit čelem a ihned ji dořešili.

Doufám, že vystaveným dobropisem byla celá situace ukončena k Vaší spokojenosti, i když později, než by to mohlo skutečně být. Omlouvám se Vám za tuto nepříjemnost.

S pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2014 17:14, před 11 lety


Tomáš Botka

Hodnocení:

Komentář: Ano je to přesne tak jak tu píšete.

Dostal jsem email od Pana Stýbla. Ve kterem bylo že mi maji vystavit dobropis a zboží zaslat na pobočku Haje. Po predloženi na pomočce Anděl mi nadale tvrdili, že to neni jejich chyba a kdybych netrval na vracen penez tak verim tomu ze jsem tam do ted.