Společnost


Bartonec Kamil

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2663Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2014, před 11 lety

Jaroslava Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 25.7. 2012 jsem zakoupila přes internet fotopast-ZBROJOVKA HOLICE,která mně přestala fungovat a napsala jsem,zda je možné fotopast opravit,nebo reklamovat.Fotopast jsem měla poslat s popisem závady,komplet příslušenstvím a dokladem o koupi.Po 30 dnech jsem se ozvala jak to vypadá s opravou a bylo mi řečeno,že to ještě není že se mi ozve.Po dalších 14 dnech jsem poslala mail stím,že na vyřízení reklamace je 30 denní lhůta a bylo mi sděleno že to brali jako mimozáruční opravu,nebotˇv přiloženém dopise jsem žádala o opravu fotopsti a ,že by reklamaci ani nemohli uznat kvůli hrubému poškození-ulámané hroty a na kontaktech byla koroze což nebyla pravda a ani bych si nedovolila fotopast stímhle poškozením zaslat zpět.S fotopastí jsme měli problémy od samého začátku koupi. Nebyl zaslán ani český návod o který jsme si museli zažádat.Mám dát vědět,jestli fotopast chci poslat zpět,nebo jestli ji mají na vlastní náklady zlikvidovat.Nevím,jestli mám trvat na reklamaci, nebo jak postupovat.Mrzí mě,že se to začalo řešit až po té co jsem se ozvala já.


Produkt

Fotopast ZH-12 MPX 3 PIR


Požadované řešení

Vrácení peněz,nebo opravenou fotopast.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 16:25, před 11 lety

V tomto případě by se vyhodnocovalo, jaká byla vůle kupujícího - zda pouze opravit nebo reklamovat. V případě, že je zasláno zboží v záruční lhůtě s žádostí o opravu, měl by prodejce nejdříve posoudit, zda se jedná o opravu záruční nebo mimozáruční. V případě, že by se jednalo o mimozáruční opravu není třeba přikládat doklad o koupi, tedy z hovoru muselo vyplynout, že se jedná o reklamaci.
Stav zboží při odeslání lze nejlépe prokázat fotografií či svědeckou výpovědí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:54, před 10 lety

Subjekt Bartonec Kamil nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.