Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26630Nedoručené doporučené psaní - uloženo na poště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2018, před 6 lety

Jana Šourková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 26.9.2018 jsem ve své schránce objevila Výzvu k vyzvednutí zásilky, která byla údajně doručována 24.9.2018.
Jsem na rizikovém těhotenství tzn. celý den doma, schránku kontroluji každý den v podvečer, očekávala jsem důležitý dopis!
Jak je možné, že nikdo nezvonil, neťukal, nepokoušel se mne zastihnout? Zvonek i dveře máme označené! Jak je možné, že jsem Výzvu k vyzvednutí našla ve schránce až 26.9. když byla údajně doručována 24.9.2018 kdy jsem ve schránce nenašla vůbec nic, a nenalezla jsem ve schránce nic tzn. ani tuto výzvu dne 25.9.?

Na výzvě je jméno doručovatelky pí.Skotnicová a číslo zásilky je RR440932828CZ.

Děkuji,


Produkt

RR440932828CZ


Požadované řešení

Vysvětlení a nejlépe neopakování situace!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 23:42, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.