Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, do tesca chodíme nakupovat opravdu dost často a necháváme to né malé peníze. Jediný problém u vás jsou toalety! Něco tak odporného jsem neviděla. TESCO PŘÍBRAM. Všude pavučiny, vyrvaný kouhoutek že si nemůžeme ani umýt ruce, splachnout též nejde pač je vyrvany kryt u splachovače, všude poházený toaletni papír. Špína na podlaze i na zdech. Mám malé dítě a je naprosto nepřijatelné abych ho tam vzala. Takže místo toho, aby 3 prodavačky stály u samoobslužné pokladny a žvýkaly tam žvýkačky, mohly by jít radši ty toalety umýt. Doufám že tenhle problém začnete co nejrychleji řešit protože hygiena tam neni opravdu žádná! S pozdravem Andrea Kišová
Zrenonovat toalety a udržovat je v čistotě!
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Kontaktní údaje na příslušnou hygienickou stanici:
Krajská hygienická stanice Středočeského kraje se sídlem v Praze
územní pracoviště v Příbrami
U Nemocnice 85, 261 80 Příbram
Telefon: + 420 318 622 055
Fax:+ 420 318 630 967
E-mail: khs-pb(zavináč)khsstc.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.