Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26631Totalety TESCO PŘÍBRAM

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2018, před 6 lety

Andrea Kišová

Znění stížnosti

Dobrý den, do tesca chodíme nakupovat opravdu dost často a necháváme to né malé peníze. Jediný problém u vás jsou toalety! Něco tak odporného jsem neviděla. TESCO PŘÍBRAM. Všude pavučiny, vyrvaný kouhoutek že si nemůžeme ani umýt ruce, splachnout též nejde pač je vyrvany kryt u splachovače, všude poházený toaletni papír. Špína na podlaze i na zdech. Mám malé dítě a je naprosto nepřijatelné abych ho tam vzala. Takže místo toho, aby 3 prodavačky stály u samoobslužné pokladny a žvýkaly tam žvýkačky, mohly by jít radši ty toalety umýt. Doufám že tenhle problém začnete co nejrychleji řešit protože hygiena tam neni opravdu žádná! S pozdravem Andrea Kišová


Požadované řešení

Zrenonovat toalety a udržovat je v čistotě!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2018 22:57, před 6 lety

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Kontaktní údaje na příslušnou hygienickou stanici:

Krajská hygienická stanice Středočeského kraje se sídlem v Praze
územní pracoviště v Příbrami
U Nemocnice 85, 261 80 Příbram
Telefon: + 420 318 622 055
Fax:+ 420 318 630 967
E-mail: khs-pb(zavináč)khsstc.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 22:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.