Společnost


Laneax pro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26632#26160#26115 Záměna starého zboží za nové,odmítání vystavení písemného potvrzení dané reklamace.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2018, před 6 lety

Jiri Ruzicka

Znění stížnosti

Toto je reakce den před koncem reklamace, kde požaduji nové zboží namísto použité, bazarové, opravované veteše.
Dne 27. 8. 2018 jsem podal reklamaci a žádal o vystavení písemného potvrzení dané reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pres kontaktní formulář jsem toto několikrát urgoval. 29 dní marná snaha.
z emailu:
Mont Reklamace
Přílohy
po 24. 9. 19:08 (před 3 dny)
komu: já

Dobrý den, přikládám doklad dobropisu a prosím o číslo účtu kam Vám budou následně vráceny peníze za telefon.
S pozdravem
Alice Adamcová

Jiri R. <72.jiri.r@gmail.com>
Přílohy
26. 9. 2018 6:31 (před 1 dnem)
komu: reklamace

Víte o existenci reklamačního protokolu? Je vaše povinnost ho vystavit!
Obchodník do protokolu uvede moje identifikační údaje, datum přijetí reklamace, popis reklamované vady a způsob vyřízení reklamace o který žádám. Až prodejce reklamaci vyřídí, zapíše do protokolu datum vyřízení a uvede do něj, jakým způsobem dojde k nápravě.
Přikládám vzor dopisu o přijetí reklamace.


Mont Reklamace
st 26. 9. 8:50 (před 19 hodinami)

Dokud nesdělíte, jak a kam chcete peníze vrátit, nebude žádný další postup.
S pozdravem
Alice Adamcová

A takhle to jde celý měsíc pořád dokola. Odmítají se k reklamaci vyjádřit. Chtějí číslo konta,ale nedávám jim ho za prvé chci nové zboží a stejně neuvedou co by vlastně hodlali vracet.
A zřejmě zneužili mé moje osobní údaje. Podrobnosti jsou u stížnosti (#26629 Zneužití mojich osobních údajů a provedení objednávky na mé jméno za 12880,-kč)


Produkt

iPhone7 32GB, stříbrná


Požadované řešení

Jak dál postupovat,když reakce je nulová,podat trestní oznámení?
Na stejné adrese kde sídlí Mount Shopping dle katastru nemovitostí jde o klasický panelový dům s 24 byty určený podle typu využití budovy jako budova pro bydlení se podniká jedna radost.
Veřejný rejstřík firem v adrese Harmonická 1384/13, Stodůlky, 158 00 Praha 13 má v součastnosti sídlo 231 firem. V minulosti sídlilo v adrese dalších 58 firem. 7 firem bylo z obchodního rejstříku vymazáno.
Bude to pěkná pakáž.
https://regiony.kurzy.cz/praha/harmonicka/1384-13/#seznam


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:12, před 6 lety

Dle ustanovení § 19 zákona č. 634/1992 Sb., má prodávající povinnost při reklamaci vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel vyžaduje.

Pokud podnikatel nevydá reklamační protokol, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Kupující sice běžně při uplatnění reklamace do reklamačního protokolu uvádí, jakým způsobem chce, aby byla reklamace vyřízena, konečný způsob vyřízení je dle splnění zákonných podmínek na prodávajícím. Prodávající se vždy musí řídit zákonem a může přihlédnout ke způsobu zvolenému kupujícím. Nároky z vadného plnění jsou upraveny v § 2169 občanského zákoníku. Zde je jistá hierarchie. Primárně by spotřebitel měl mít právo na bezplatné odstranění vady. Dále, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, právo na dodání nové totožné věci bez vad. Není-li možný žádný z předchozích postupů, mohl by kupující od smlouvy odstoupit. Neuplatní-li žádný z předchozích způsobů, může požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 13:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.