Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Nikdy mi nebola doručená zásielka na adresu vždy to vyložiť na pobočke a lebo si vymyslí že nie som doma ... Čo ma dostalo k tomu to kroku že poslednýkrát my vyložil o 7km ďalej ako máte pobočku ja si zaplatím tovar v tej deň až dva balíky tak ze dva krát a ešte si ho mám odvolávať hľadať a nakoniec ísť preň na druhý deň mi šiel druhý balík a nedošiel dnes som mu volal a že som včera nebol doma nabral som na PN tak ze výhovorka sofera
Je to šoférom
Vrátenie za posledné 3 balíky peniaze je to chyba sofera
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.