Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#26638Vrácení zboží - Magnetické řasy - bez návodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2018, před 6 lety

Tomáš Avenue

Znění stížnosti

Dobrý den, v tomto obchodě jsem zakoupil magnetické řasy. Bohužel návod na použití nebyl přiložen. Ve 14 ti denní lhůtě toto zboží vracíme, ale není možné doručit na adresu přepravní společností. Když jsem se díval do podmínek obchodu, tak nic takového, že se nesmí vracet přepravní společností nebylo. Volal jsem tedy na infolinku, kde paní nebyla ochotná vůbec pomoci s našim problémem a dožadovala se vrátit balíček znovu, ale českou poštou. Když jsem ji říkal, že z naší strany už jednou vraceno bylo, ať si balíček vyzvednou, tak mi nepříjemně říkala, že to je problém náš a musíme odeslat znovu poštou. Jak je možné, že takovýto subjekt podniká u nás a v podstatě znemožňuje zákazníkům běžné vrácení zboží?


Produkt

Magnetické řasy Ip


Požadované řešení

Vrácení peněz a vyzvednutí zboží, které není možné doručit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 21:59, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i jeho před jeho převzetím). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Spotřebitel má právo vrátit zboží prodávajícímu jakýmkoli možným způsobem. Pokud by prodávající omezoval spotřebitele na jeho právu od smlouvy odstoupit, k takovému ujednání se nepřihlíží. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum. Více informací o Evropském spotřebitelském centu je možné vyhledat na webové adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 16:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.