Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26642Nevhozeno do schránky vyrozumění o pokusu doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2018, před 6 lety

Ilona Jelenová

Znění stížnosti

Dne 25.9.2018 jsme měli v poštovní schránce lístek o opakované výzvě k vyzvednutí zásilky. Dle informací na lístku i v aplikaci sledování zásilky je patrné, že zásilka došla již 21.9.2018 a ten samý den došlo k uložení zásilky - adreát nezastižen. V pátek ani pondělí jsme nebyli o marném doručování záslky informováni. Zásilka byla určena dceři, která byla doma i v sobotu 22.9.2018 a mohla si klidně zásilku na poště Praha 10, černokostelecká ulice vyzvednout, pokud by ji někdo informoval . Po víkendu 24.9.2018 odjela na služební cestu, my rodiče jsme se šli informovat na poštu zda by nám balíček předali, ale to prý není možné, jen převzít za dceru doma. Je to nelogický postup a hlavně, první informaci o zásilce jsme obdrželi jako opakovanou výzvu až úterý 2.9.2018. Podobný případ se stal již i v minulosti a považujeme poskytované služby české pošty za velmi špatné.


Požadované řešení

zlepšení slžeb české pošty, podávání včasných informací o zásilce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2018 10:30, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.