Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Od pondeli 24/09/2018 cekam na balik, ktery by mel byt dorucen prepravcem Geis do prace. Slibovane doruceni v pondeli mezi 12:38 a 14:38 neprobehlo. V utery mi zavolala dispecerka a upresnila adresu, pry ridicka tam v pondeli dorazila, ale mne nesehnala - vsak mi ani nezavolala! Dalsi pokus o doruceni 26/09/2018 mezi 10:44 a 12:44, zase marne. Zase mi nikdo ani nezavolal. Na muj e-mail do Geisu mi odpovedeli, pry, to vezli 2x a 2x mne kontaktovali, ale jsem nezvedla mobil, LEZ! Nikdo mi nevolal, zjevne tu zadny z ridicu ani nebyl!
Balik od Bonami.cz
Preji si aby mne co nejdriv kontaktovali od Geisu a co nejdriv mi balik dorucili!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.