Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26646Nedoruceny balik - lež ridicu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2018, před 6 lety

Jekatěrina Alaskarova

Znění stížnosti

Od pondeli 24/09/2018 cekam na balik, ktery by mel byt dorucen prepravcem Geis do prace. Slibovane doruceni v pondeli mezi 12:38 a 14:38 neprobehlo. V utery mi zavolala dispecerka a upresnila adresu, pry ridicka tam v pondeli dorazila, ale mne nesehnala - vsak mi ani nezavolala! Dalsi pokus o doruceni 26/09/2018 mezi 10:44 a 12:44, zase marne. Zase mi nikdo ani nezavolal. Na muj e-mail do Geisu mi odpovedeli, pry, to vezli 2x a 2x mne kontaktovali, ale jsem nezvedla mobil, LEZ! Nikdo mi nevolal, zjevne tu zadny z ridicu ani nebyl!


Produkt

Balik od Bonami.cz


Požadované řešení

Preji si aby mne co nejdriv kontaktovali od Geisu a co nejdriv mi balik dorucili!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 21:50, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:39, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.