Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#26648Nedostatečné zásobování v akcích, špatné popisky zboží, záruční doklad na termopapíru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2018, před 6 lety

Jaromír Šebela

Znění stížnosti

Stížnost se týká prodejny Kaufland Otrokovice
Za poslední měsíc dvakrát kaufland neměl akční zboží dřív, než uběhly 3 dny akce. (Pomerančové 100% džusy, mléko).
Dnes 27.9.2018 měli špatně popsané ceny akčních LED žárovek OSRAM Classic A 75 E27 1055 lm a Persil Color XXXL balení 6,5 kg bylo označeno jako 5 kg.
V neposlední řadě mi bylo odmítnuto vystavení záručního listu na žárovky OSRAM a a měřič odběru elektrické energie EMOS, s odůvodněním že účtenka na termopapíru je záručním dokladem, i když na ní tisk rozhodně 2 roky nevydrží.


Produkt

ORAM, EMOS, Persil, K-Klasik


Požadované řešení

Řádné předzásobení akčním zbožím tak, aby bylo dostupné po celou dobu trvaní akce (tzn. 1 týden).
Přehlednější značení cen akčního zboží, tak aby byla cena identifikovatelná s výrobkem.
Vystavovat záruční listy na na nespotřební zboží (elektronika, oblečení, vybavení domácnosti) nebo opustit používání termopapíru. Účtenka musí vydržet beze změn min. 2 roky!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2018 10:19, před 6 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Prodávající je dále povinen na žádost spotřebitele dle § 2166 občanského zákoníku potvrdit mu v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení prodávající uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti.

Je-li to potřebné, vysvětlí prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení prodávající zároveň uvede, že další práva spotřebitele, která se ke koupi věci vážou, nejsou dotčena. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2018 18:39, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.10.2018 15:39, před 6 lety


Jaromír Šebela

Co se týká dostupnosti zboží, bylo mi na zákaznické lince sděleno, že pokud opět na nějaké narazím, mám se ozvat a budou věc řešit. Tak uvidíme do budoucna.

K záručním dokladům mi bylo sděleno, že samostatný záruční list mi vystaven nebude (a i kdyby byl, že k němu vždy budu potřebovat účtenku), že si mám účtenku okopírovat či že mi ji okopíruje na požádání personál prodejny. No to jsem tedy zvědavý. S tímto způsobem řešení tedy moc spokojen nejsem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 07:25, před 6 lety

Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.