Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
včera mi bya doručována zásilka,jelikož jsem nebyl doma volal jsem na možnost opakovaného doručení dne 27.9.2018,celý den jsem doma zvonky fungují a to dosti hlasitě,ale přes slíbené opakování zásilky pošťačka nedošla,volal jsem i na poštu kde mi sdělilu že ano je tam zaznamwnáno opakované doručení.Zkusím 29.9.2018 zajít na poštu Olomouc 10 snad to tam bude.Občas chodí prý dvě doručovatelky tak nevím proč to nedonesla.Tohle se mi stalo i s důchodem kdy mi pošťačka v daný den nedonesla důchod( prý to nestíhala) a já jsem lítal shánět můj důchod) poté jsem radši doručování důchodu zrušil i přes mé bolesti které mám si pro důchod radši zajdu na poštu.Vím že doručovatelka zaskakuje ještě jinde což je špatné pak nestihá svůj rajón.
zásilka RR657672274CZ pošta Olomouc 10
Stabilní důvěryhodný doručovatel(ka)který skutečně zazvoní a předá zásilku,a aby měl svůj určený rajón
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman