Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26652Neuznaná reklamace nedodrzení prepravní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2018, před 6 lety

Jan Vlk

Znění stížnosti

Dne 19.9.2018 jsem cestoval vlakovým spojem RJ 1033; Praha- Vídeñ s prestupem na nádrazí Vídeñ Simmering do stanice Vídeñ,letiste Schwechat.
Dle informace pruvodcího, mela být doprava na letiste zajistena taxisluzbou pred nádrazní halou.
Pres veskerou snahu nebylo mozno taxi dohledat a bylo treba resit uhrazenou
dopravu jiným zpusobem.
Uvedena skutecnost je dolozitelná téz svedecky, vzhledem k tomu, ze se týkala více cestujících tak i dalsími relevantními doklady.


Produkt

#jizdenky: 3334827218


Požadované řešení

Úhradou celého jízdného s výhradou dalsích souvisejících náhrad vzniklých
z této skutecnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 14:35, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta, má spotřebitel možnost uplatnit u společnosti reklamaci. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu zaplatil.

Porušila-li společnost skutečně svou smluvní povinnost, má spotřebitel rovněž právo domáhat se náhrady škody, která mu z důvodu porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla. V takovém případě bude na spotřebitelovi, aby prokázal, že mu vznikla škoda a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti a vznikem škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 23:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.