Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 19.9.2018 jsem cestoval vlakovým spojem RJ 1033; Praha- Vídeñ s prestupem na nádrazí Vídeñ Simmering do stanice Vídeñ,letiste Schwechat.
Dle informace pruvodcího, mela být doprava na letiste zajistena taxisluzbou pred nádrazní halou.
Pres veskerou snahu nebylo mozno taxi dohledat a bylo treba resit uhrazenou
dopravu jiným zpusobem.
Uvedena skutecnost je dolozitelná téz svedecky, vzhledem k tomu, ze se týkala více cestujících tak i dalsími relevantními doklady.
#jizdenky: 3334827218
Úhradou celého jízdného s výhradou dalsích souvisejících náhrad vzniklých
z této skutecnosti.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta, má spotřebitel možnost uplatnit u společnosti reklamaci. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu zaplatil.
Porušila-li společnost skutečně svou smluvní povinnost, má spotřebitel rovněž právo domáhat se náhrady škody, která mu z důvodu porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla. V takovém případě bude na spotřebitelovi, aby prokázal, že mu vznikla škoda a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti a vznikem škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.