Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7.9.2018 mi telefonovala paní, že provádějí kontrolu smluv u odebírání plynu a energií. Já jsem ji zdůraznila, že jsem u innogy a jsem spokojená. Ona trvala na návštěvě své pracovnice kvůli ověření správnosti smluv.
Přišla pracovnice, řekla, že si jen smlouvy oskenuje a nikam nepřecházím, což jsem ji zdůraznila a po podpisu,že zde byla odešla.
Od té doby od 31.7.2018 nastal chaos strčili mě energii do Maxim Energy, což jsem doporučenými dopisy ustála.Maxim to akceptoval.
Radila jsem se s Innogy a podepsala znovu plné moci o jejich odběru.
Začla mi Envona vyhrožovat dne 20.9.2018 Mařením plnění vyhlášky, kterou jsem podepsala 9.7.2018 a naúčtovali mi pokutu za maření Přihlášky, kterou jsem já husa zaplatila ve výši 1900,- kč. Zaplatila jsem z důvodu toho, aby mi, jak slibovali nebyly přičteny úroky. Složenka přišla 24.9.2018 a splatnost byla 27.9. 2018.
Bez mého vědomí a celkové neinformovanosti a podvodném projevu natlačit odběratele tam , kam on nechce a lžou, neboť potřebují ho dostat kam chtějí. Získají už své zavedené a podplacené prodejce plynu a energií. Svinstvo.
Společnost Envona zrušit, pokutovat, ať vrátí vymožené peníze. Hlavně představitele tohoto s.r.o. vyšetřovat a upozornit veřejnost o jejich podvodném jednání
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009