Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#26656Neopravitelná vada - nemožnost odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2018, před 6 lety

Matěj Božik

Znění stížnosti

Dne 23.8.2018 jsme na pobočce Nový Smíchov reklamovali (R58203585179) boty zakoupené 4.4.2018 (PAR/000274/1804/2010820) tzn. méně než půl roku od zakoupení - rozlomení podrážky. Obdrželi jsme oznámení, že reklamace je vyřízená - boty nelze opravit.
Na pobočce nám obsluha nám sdělila, že bez přítomnosti vedoucí nemůže vydat z pokladny hotovost (porušení § 19 odstavce 2 Zákona č. 634/1992 Sb.), a že si máme vybrat jiné boty.

Obsluha dále sdělila, že v pracovních dnech na pobočce bývá paní vedoucí, a ta že může hotovost vydat - podle § 19 odstavce 2 Zákona č. 634/1992 Sb. by tam měla v provozní době být osoba oprávněná reklamce vyřizovat. I po 3. návštěvě se nám nepodařilo paní vedoucí (osobu oprávněnou vyřídit reklamaci) zastihnout.

Zákaznická linka společnosti odkazuje pouze na emailovou komunikaci.

Emailem jsem tedy odeslal odstoupení od kupní smlouvy a žádost o vrácení peněz na účet. Po týdnu stále bez odpovědi.


Produkt

Letní dámské boty


Požadované řešení

Oprava - prodávající rozhodl o tom, že vada je neopravitelná a stejný pár bot již není v nabídce. Tím pádem odstupuji od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 19:16, před 6 lety

Pokud spotřebitelovi vzniklo právo od smlouvy odstoupit (kupní smlouva byla ze strany prodávajícího porušena podstatným způsobem) a spotřebitel své právo uplatnil, je společnost povinna to respektovat. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel má právo žádat vrácení peněžních prostředků. Omezuje-li společnost spotřebitele na jeho právech z vadného plnění, k takovému jednání se nepřihlíží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 23:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.