Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Ubytování v hotelu neodpovídalo nabídce dodavatele, dle webových stránek se jedná o 5* hotel - https://www.cedok.cz/dovolena/egypt/marsa-alam-oblast/marsa-alam/hotel-royal-brayka-beach-resort,4675.html?ofr_id=1aa450743755861deed03103b8fe9ff07b0b55f18eced849a7ea0cfd96e4001f&adults=2&childs=0, situace na místě však byla úplně jiná. Hotel je ve špatném stavu, vybavení pokojů zastaralé, špinavé, nefunkční. Chyběla varná konvice, bezpečnostní schránka nefungovala ani po několika výměnách. Na pokojích se vyskytovala plíseň nejen v koupelně, ale i na zdech a hmyz. Bazény špinavé, s odpadávajícími kachličkami, o které jsem si poranila nohu. Odpadávající omítka byla i v prostorech sloužících pro stravování. Zájezd jsem kupovala pomocí Invia.cz, na nedostatky jsem je upozorňovala už během zájezdu.
Ubytování v hotelu, Destinace: Egypt - Marsa Alam (oblast) - Marsa Alam Kód produktu: 4675 Zájezd: Hotel ROYAL BRAYKA BEACH RESORT Doprava: Letecky, turistická třída Zahájení: 19.09.2018 23:35 * Ukončení: 27.09.2018 11:35 * Termín: 20. 9. 2018-27. 9. 2018 Počet noclehů: 7 Ubytování: Hotel ROYAL BRAYKA BEACH RESORT , Standard 2+2/1 Stravování: all inclusive
Sleva ze zájezdu
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitelku ujistil nebo které spotřebitelka vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekávala, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitelka určila, může si spotřebitelka zjednat nápravu sama a pořadatel jí nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu a určila-li přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkla-li spotřebitelka vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu jí vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.