Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
včera 27.09.2018 v Penny Radotín se mi stala velice nepříjemná situace. Po práci jsem si chtěl skočit do vašeho supermarketu na nákup před státním svátkem bylo přesně 20.14, před prodejnou stal vás zaměstnanec který lidem zdeloval ze prodejna je už zavřena. Nic by na tom nebylo, kdyby Vaše prodejna neměla otevírací dobu do 21.00. Na dotaz proč prodejnu zavírají 45 minut před zavřením, nám bylo řečeno ze prodejna muže zavírat když to dovolí manazer.
Nicméně v okolí je i Billa a Albert takže k Vám už nikdy když ani nemáte pevně stanovenou otevírací dobu a manazer prodejny si zavírá i hodinu předem.
S pozdravem
Richter
Náprava
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.