Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26661Dřívější zavření prodejny bez udání důvodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2018, před 6 lety

Milan Gaži

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera 27.09.2018 v Penny Radotín se mi stala velice nepříjemná situace. Po práci jsem si chtěl skočit do vašeho supermarketu na nákup před státním svátkem bylo přesně 20.14, před prodejnou stal vás zaměstnanec který lidem zdeloval ze prodejna je už zavřena. Nic by na tom nebylo, kdyby Vaše prodejna neměla otevírací dobu do 21.00. Na dotaz proč prodejnu zavírají 45 minut před zavřením, nám bylo řečeno ze prodejna muže zavírat když to dovolí manazer.

Nicméně v okolí je i Billa a Albert takže k Vám už nikdy když ani nemáte pevně stanovenou otevírací dobu a manazer prodejny si zavírá i hodinu předem.


S pozdravem
Richter


Požadované řešení

Náprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 21:45, před 6 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 23:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.