Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26662Arogantní chování řidiče a nepřijetí ověřeného studentského průkazu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2018, před 6 lety

Marek Filák

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem jel s vaší společností z Holovous do Hořic. Pan řidič A. K. mi odmítl poskytnout studentské jízdné přesto, že jsem měl ověřený studentský průkaz od školy (se všemi údaji, fotkou, i razítkem). Choval se ke mě velice arogantně, dá se říci, že mě i ponižoval. Navíc takto ponížil další dva cestující, vedle kterých jsem seděl. Opakoval jsem mu, že tento studentský průkaz stačí k tomu, abych si jízdné nárokoval. On dál arogantně a povýšeně odmítal. Byl jsem donucen zaplatit plné jízdné. Kontaktovat jsem i společnost, která mi ale jasně naznačila, že si stěžovat můžu a to je tak asi všecko.


Produkt

ČL: 44768/1275949 Řidič: Arnošt Kozák, z Holovous do Hořic


Požadované řešení

Přál bych si omluvu ze strany společnosti, která mi nebyla poskytnuta ani, když jsem volal provozovateli. Dále bych si přál, aby řidič pocítil důsledek toho, jak arogantně se chová ke svému zákazníkovi. O peníze mi zas až tak nejde, spíše o tom, že jsem byl ponížen před takřka plným autobusem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2018 23:59, před 6 lety

Nárok na zlevněné jízdné má dle podmínek společnosti (http://www.busline.cz/cz/zakovske-jizdne.html) osoba, která se prokáže žákovským průkazem, který obsahuje následující náležitosti: jméno, příjmení, datum narození a aktuální fotografii žáka, název a místo školy, místo bydliště žáka, platnost (školní/akademický rok), - pro žáky do 15 let bude na 4 školní roky,- nad 15 let pouze na 1 školní rok.

Průkaz je neplatný pokud cestující nedodržel smluvní a přepravní podmínky stanovené dopravcem, nejsou vyplněny předepsané údaje, chybí fotografie, je poškozen tak, že údaje nejsou čitelné, je použit jinou osobou, uplynula doba jeho platnosti nebo nejde o originál.

Pokud průkaz obsahoval požadované náležitosti a nenastal žádný z důvodů jeho neplatnosti, je spotřebitel oprávněn využít zlevněné jízdné. Řidič jakožto zaměstnanec zastupuje společnost, která odpovídá za škodu, kterou její zaměstnanci způsobí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 23:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.