Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala a zaplatila zboží ze svého účtu 4.9.18 Kč 1426,-v.s. 1809004783.
Druhý den jsem obj.změnila. Změnu v objednávce jsem provedla po dohodě s pracovnicí po telefonu,která mi doporučila,abych původní obj.zrušila /v.s. 1809004783/ a vystavila novou s již změněným zbožím a doplatkem ve výši 83,-Kč,který jsem ze svého účtu zaplatila 5.9./ na nový v.s. 1809004805/, s tím. že si úhradu z původní fa převedou na novou. Celkem jsem zaplatila 1509,- Kč. Avšak 11. a 12.9. jsem dostala 2 e-maily s tím, že mám za obj. uhradit 1509,- Kč. Poslala jsem sms s popsáním skutečnosti, na které jsme se telef. dohodly 5.9. Od té doby jsem 18 x telefonovala,avšak marně - schránka stále plná,až 26.9. jsem se dovolala, tázala jsem se proč proforma fa nejsou opravené, pracovnice vůbec nevěděla o čem mluvím, komunikace vázla, stále opakovala,že zboží přijde za 45 dnů a že obj. je zaplacená.
No a dnes 28.9. jsem zjistila, že stránky 'Potřebydokuchyně@seznam.cz' jsou vymazány. Takže se domnívám, že fy skončila.
výr.č. zboží 328 205 037 851 Neobvyklá pečící silikonová forma za 904,.Kč,výr.č.328284518491e/ImMRrbi unikátní silikonová forma na bábovku ve tvaru věnce za 501,-Kč, výr.č.327434070375 1 ks zdobící tryskla za 36,.Kč, pečící silikon.plát na laskonky hnědý za 68,. Kč.
prosím o vrácení částky 1509,- na můj účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.