Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26672Zrušení prémiového členství a problém s platbou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2018, před 6 lety

Stanislava Koprdová

Znění stížnosti

Dobrý den,

přídala jsem se na seznam těch, kteří se přihlásili a vyzkoušeli 3-měsiční premium členství na seznamce, která je plná falešných profilů.
Ano, nepřečetla jsem si důsledně všeobecné obchodní podímky. Zaplatila jsem 2.8.2018 149 Kč, službu témeř nevyužívala a 14.9. jsem se tam znovu příhlásila a chtěla účet zrušit. Nevěděla jsem jak, neřešila to dál.
Dnes ráno 29.9. mě přišla upomínka,protože jsem prý nezaplatila za své členství ke dni 2.9.2018. Částka je 2527 Kč (referenční číslo transakce CZ-2018-09-02-176839219-AS-DN).
připomínám, že jsem nedostala žádnou výzvu k úhradě měsíčního poplatku/členství!!!
Přečetla jsem všechny možné reakce, ale nakonec jsem se rozhodla dlužnou částku zaplatit. Bohužel platba kartou neproběhla a dostala jsem toto hlášení:
-----------------------------------
Účet zablokován

Vážený Academic Singles člene,

bezpečnost je pro nás a naše členy obzvláště důležitá, a proto byl Váš účet pro platbu právě zablokován.

Aby bylo zablokování Vašeho účtu zrušeno, obraťte se prosím na zakaznickyservis@academic-singles.cz.

Mnohokrát děkujeme, s pozdravem

Váš Academic Singles tým.
------------------------------------------
Proto jsem platbu odeslala (i když vím, že se jedná o podvodné praktiky) převodem na účet dle instrukcí.
To, že je zablokovaný účet k platbě mi znemožnuje platbu realizovat - tady nenesu zodpovědnost já!

Ovšem nemůžu se dostat na stránky a přihlásit se do svého profilu, také nemohu uskutečnit platbu za říjen (149 CZK). Proto jsem odchozí platbu navýšila o 149 CZK a do 3 pracovních dnů bude na jejich účtu.
Prosím někoho z této společnosti o informaci, že už po mě nic nebudou chtít.
Hned v pondělí posílám poštou písemné prohlášení, ve kterém žádám o zrušení členství a smazání profilu. Opět zde prosím o informaci někoho ze společnosti Academic Singles, zda už mi dají pokoj.

Děkuji Vám.

S pozdravem,
Stáňa K.


Produkt

premium členství zrušení, problém s platbou


Požadované řešení

vyjádření se Academic singles k problému s platbou (dluh, platba za říjen)
dále k tomu, proč neposílají notifikaci s výzvou k platbě (i když nám to je všem jasné - podvodné praktiky)
vyjádření se AS k zrušení prémiového členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2018 10:23, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2018 17:02, před 6 lety

Dobrý den.

V zájmu řešení vzniklé situace prosím dodržte standardní postup a kontaktujte přímo náš Zákaznický servis na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2018 19:57, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 10:58, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.