Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#26673Poskytnutí mylných informací na prodejně a z toho vyplývající pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2018, před 6 lety

Markéta Kellnerová

Znění stížnosti

Dobrý den, v červenci jsem na prodejně T-mobile podala výpověď na Pevný internet vzduchem S. Zaměstnankyní mi bylo řečeno, že smluví pokuta bude do 2500,- a přijde mi ve vyúčtování v září. Na začátku září (ještě před vyúčtováním) mi na adresu trvalého bydliště přišla upomínka o nezaplacení pokuty. Šla jsem to vyřešit na pobočku, kde bylo zjištěno, že pokuta nečiní 2500,-, ale cca 9000,-. S pánem jsme sepsali reklamaci, díky které mi bylo odpuštěno 4000,-, tedy k zaplacení zbývá o 2600,- více, než mi bylo řečeno. Po přečtení emailu s výsledkem reklamace jsem volala na info linku, kde jsem chtěla řešit nesouhlas s reklamací a další věci. Operátorka mi tvrdila, že mi domluví hovor přímo s paní, která se reklamací zabývala ten den na 15 hod. Nikdo nezavolal, na email nikdo nereagoval. Druhý den jsem opět volala na infolinku, kde mě pán odbyl s tím, že mám čekat. Již čekám od 25.9. od 15 hod., nikdo se mi prozatím neozval a na Tmobile stránce mám napsanou celou výši pokuty.
Logicky - kdyby mi bylo řečeno, že pokuta bude činit 9000,- (tedy mnohem více, než kdybych internet využívala po celou dobu závazku), výpověď bych opravdu nepodávala..


Produkt

Pevný internet vzduchem S


Požadované řešení

Stornování CELÉ výše pokuty, která mi na pobočce byla zatajena (tedy cca 6600,-)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2018 11:03, před 6 lety

Pokud byla sjednána smlouva na dobu určitou, je smlouvu možné ze strany spotřebitele jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Co se týče peněžité sankce za předčasné ukončení smlouvy, je její výše zákonem omezena pouze ve vztahu ke spotřebiteli.

Případně chybně vypočtenou výši pokuty je třeba reklamovat, a pokud operátor reklamaci účastníka na vyúčtování ceny zamítne, je třeba se obrátit na Český telekomunikační úřad. Ten může rozhodnout o oprávněnosti vyúčtovaných částek.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu či v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.