Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při zařizování svatby nám byla sdělena cena za DJ.
Cena byla 3000Kč na celou dobu trvání svatby.
Svatba byla od 14.h do 23.h.
DJ se dostavil až na 18.h
Po několika dnech nám bylo napsáno, že si za DJ účtují 4500Kč.
DJ na svatbu
Požadujeme adekvátní slevu na předem domluvené ceně 3000Kč.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané době, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatelky a to bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že služba byla poskytnuta vadně. Podnikatelka je povinna vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.
Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatelky bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.
Mezi stranami byla ujednána smlouva o dílo. Pokud byla cena ujednána pevnou částkou, nemá dodavatel nárok žádat změnu ceny proto, že si dílo vyžádalo jiné úsilí nebo jiné náklady, než bylo předpokládáno (viz § 2620 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Na základě žádosti podnikatelky stížnost znovu otevíráme. Podnikatelka tak má možnost přidat své vyjádření.
V prvé řadě bych chtěla poděkovat administraci DTest, který mi umožnil vložit své vyjádření po marném uplynutí původní lhůty. Pečlivě jsem pročetla emaily, které jsme si s objednavatelem svatby panem Rolníkem vyměnili. Při prvním osobním setkání /cca v březnu roku 2018/ jsme byli dotazováni na různé možnosti, které jsme schopni zajistit, na finanční ohodnocení různých služeb, kdy zřejmě - podle pana Rolníka - padla i informace o tom, že cena za služby DJ se pohybuje od 3000,- Kč. Zároveň zde pan Rolník prezentoval svoji představu svatby a z jeho strany se mluvilo o cca 11 hostech na svatbě. Na tuto ústní předběžnou dohodu jsem reagovala emailem ze dne 24. 4., kde byly popsány různé varianty jídel, apod. V odpovědi na tento email pan Rolník sdělil, že hostů bude více /ve finále jich bylo cca 30/ a dále objednal DJ od nás - aniž by v tomto případě specifikoval své další požadavky případně se dotázal na konkrétní cenu. O ceně za služby mluvil pan Rolník přímo s DJ, který mu sdělil, že běžně hraje za 5 až 6,5 tis Kč, dle potu osob, ale pro něj bude platit snížená cena ve výši 4500,- Kč, neboť DJ hrál opravdu od 18.00 hod, do té doby obsluhovala aparatura jiná osoba. Na tuto jasně sdělenou cenu pan Rolník reagoval souhlasným přikývnutím. Po vyfakturování této ceny - a sdělení nesouhlasu s výší ceny, jsme několikrát žádali pana Rolníka o osobní setkání za přítomnosti mé DJ, což bylo protistranou odmítnuto. Chtěla bych napsat, že vždy jsme přístupni kompromisům a vstřícnému jednání. Nechceme zneužívat něčí neznalosti, případně toho, že si objednavatel nezjistil všechny pro něj důležité informace. Podotýkám, že běžná cena za hraní DJ za celou svatbu je při počtu 30 osob 6500,- Kč. Tato cena je uvedena i v ceníku, který je vyvěšen na veřejném místě ve stodole, kde se konají svatby a je uvedena i na našich stránkách /webových i facebookových/. Doufám, že DTest jako mediátor přispěje ke smírnému vyřešení této záležitosti.
Paní bohužel opět lže.
Původní odhad lidí byl sice menší, a to 17 lidí. Nevím, kde paní vzala 11 lidí, několikrát jsem jí na to upozorňoval.
Celkem nás na svatbě bylo 23 dospělích, takže to není zas takový rozdíl, jak paní uvádí.
O ceně jsem v žádném případě nejednal s DJ. S tím jsem mluvil až v pozdních hodinách na svatbě, kdy neplnil svou funkci a byl celkem dlouhou dobu na baru. K nějakému "souhlasnému přikývnutí" rozhodně nedošlo.
To, že do 18h obsluhovala aparaturu jiná osoba, bych radši ani nezmiňoval, volba písní byla otřesná a na stížnosti bylo reagováno tak, že s tím neumí a musíme počkat na DJ.
Cenu jsme si předem domluvili a odsouhlasili. Přijde mi opravdu divné, že při 17lidech je cena 3000,- Kč, a při 23lidech chcete 6500,- Kč?
Vaše jednání rozhodně není vstřícné a návrh na kompromis od vás žádný nebyl, ode mne ano.
Musím zde podotknout i jiné skutečnosti.
Objednali jsme si jinou značku piva, než se tam točí. Prý to není problém. Paní na to samozřejmě náhodou zapomněla. Po upozornění nám sdělila, že bude účtovat cenu jako za námi vybrané pivo, opět na to nějak zapomněla, 50L sud námi vybraného piva (Kozel 11´) stojí 1600,- Kč, tzn. jedno pivo za 16,- Kč, paní naúčtovala 26,- Kč.
Dále jsme měli objednaný sladký bar, toho jsme se nedočkali, protože paní si myslela, že ho nechceme. Její odůvodnění mi smysl nedává.
Také jsme měli domluven bílý party stan, který chyběl.
Celkově jsme nebyli spokojeni.
Zde velmi záleží na tom, co bylo konkrétně ujednáno. Obsah smluv lze určit i ústní dohodou, ale potom bývá komplikované zpětně prokazovat, zda něco bylo nějak či jinak. Ideální by bylo, pokud by byla dostupná alespoň e-mailová komunikace, ze které by určení jednotlivých služeb a cen za ně vyplývalo. Pokud tomu tak není, obáváme se, že prostřednictvím možností služby VašeStížnosti.cz nebude možné dosáhnout nějakého řešení.
Stížnost přeřazujeme na podnikatelku, která tak má možnost reagovat.
Podnikatelka již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.