Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Leoš Říha
Znění stížnosti
Dobrý den. Dne 12.8. jsem se registrovala a 29.8.2018 zaplatila na zkoušku premium účet u této společnosti. Premium účet nejde nijak přímo deaktivovat. Zaslala jsem email s vypovězením smlouvy na zákaznické centrum, odkud mi přišla vygenerovaná zpráva, že se ozvou do 3 pracovních dnů. Po přečtení tolika stížností mám obavy, že vše nepůjde tak hladce, jak jsem si představovala.
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg
Zrušení premium účtu. Úplná deaktivace účtu bez jakýchkoliv závazků.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177212031
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.