Společnost


BANNER-TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2669Reklamace holínek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2014, před 11 lety

Ivan Fitl

Znění stížnosti

dTest 20.3.2014
stížnost na reklamaci obuvi

Dobrý den
Obracím se na vás s prosbou o pomoc s reklamací bot u firmy BANNER s.r.o. Vaníčkova 22, Sezimovo Ústí.
U této společnosti jsem reklamoval v záruční lhůtě holínky za cca 1600,-kč,které v nártu praskly. Firma po posouzení reklamace tvrdí ,že boty byly poškozené mechanickým způsobem. Protože vím že jsem boty nijak nepoškodil a nosil málo, tvrdím že praskly díky nízké kvalitě .Firmě jsem poslal znovu fotodokumentaci praskliny bot a která jasně dokumentuje že prasklina neodpovídá násilnému mechanickému poškození .Bohužel poslední vyjádření firmy je ,že stále trvá na původním tvrzení .Další komunikace je už asi ztráta času .
Proto jsem se obrátil s prosbou o pomoc na vaši organizaci. Pokud budete chtít znát detaily je veškerá korespondence s firmou k dispozici u mě ,rovněž fotodokumentace. Velice rád zašlu.
Děkuji.

S pozdravem
Ivan Fitl


Produkt

Holínky komfort zimní- neoprén. č.42 - 91017542


Požadované řešení

V mé poslední odpovědi firmě jsem se jasně vyjádřil ,že chci vrátit peníze , v krajním případě výměnu bot .Na odpověď čekám .Před tím ředitel firmy komunikoval ihned.
Ještě upřesňuji ,že jsem reklamoval po cca 21 měsících od koupě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2014 11:06, před 11 lety

V případě, že byla reklamace vyřízena ve lhůtě 30 dnů a v rámci jejího zamítnutí bylo i písemně doloženo odůvodnění, má nyní kupující možnost toto vyjádření rozporovat např. pořízením znaleckého posudku. V případě, že by znalec posoudil příčinu vady ve prospěch kupujícího, má pak kupující nárok nejen na uznání reklamace a její řádné vyřízení, ale i na proplacení nákladů na pořízení znaleckého posudku.
Seznam soudních znalců naleznete na stránkách www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2014 09:53, před 11 lety

Prodejce nás kontaktoval a sdělil, že již bylo společností dáno stanovisko k reklamaci, které je konečné. V tomto případě je možností, jak pokračovat ve sporu, kontaktování soudního znalce, který by výrobek posoudil. Pokud by byl zhotoven znalecký posudek, doporučujeme uplatnit jej u prodejce a tím rozporovat zamítnutí reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.