Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dTest 20.3.2014
stížnost na reklamaci obuvi
Dobrý den
Obracím se na vás s prosbou o pomoc s reklamací bot u firmy BANNER s.r.o. Vaníčkova 22, Sezimovo Ústí.
U této společnosti jsem reklamoval v záruční lhůtě holínky za cca 1600,-kč,které v nártu praskly. Firma po posouzení reklamace tvrdí ,že boty byly poškozené mechanickým způsobem. Protože vím že jsem boty nijak nepoškodil a nosil málo, tvrdím že praskly díky nízké kvalitě .Firmě jsem poslal znovu fotodokumentaci praskliny bot a která jasně dokumentuje že prasklina neodpovídá násilnému mechanickému poškození .Bohužel poslední vyjádření firmy je ,že stále trvá na původním tvrzení .Další komunikace je už asi ztráta času .
Proto jsem se obrátil s prosbou o pomoc na vaši organizaci. Pokud budete chtít znát detaily je veškerá korespondence s firmou k dispozici u mě ,rovněž fotodokumentace. Velice rád zašlu.
Děkuji.
S pozdravem
Ivan Fitl
Holínky komfort zimní- neoprén. č.42 - 91017542
V mé poslední odpovědi firmě jsem se jasně vyjádřil ,že chci vrátit peníze , v krajním případě výměnu bot .Na odpověď čekám .Před tím ředitel firmy komunikoval ihned.
Ještě upřesňuji ,že jsem reklamoval po cca 21 měsících od koupě.
|
Tweet |
V případě, že byla reklamace vyřízena ve lhůtě 30 dnů a v rámci jejího zamítnutí bylo i písemně doloženo odůvodnění, má nyní kupující možnost toto vyjádření rozporovat např. pořízením znaleckého posudku. V případě, že by znalec posoudil příčinu vady ve prospěch kupujícího, má pak kupující nárok nejen na uznání reklamace a její řádné vyřízení, ale i na proplacení nákladů na pořízení znaleckého posudku.
Seznam soudních znalců naleznete na stránkách www.justice.cz.
Prodejce nás kontaktoval a sdělil, že již bylo společností dáno stanovisko k reklamaci, které je konečné. V tomto případě je možností, jak pokračovat ve sporu, kontaktování soudního znalce, který by výrobek posoudil. Pokud by byl zhotoven znalecký posudek, doporučujeme uplatnit jej u prodejce a tím rozporovat zamítnutí reklamace.