Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
19.6.2018 jsem žádal o výmaz mého účtu z databáze dle čl. 17 GDPR, zrušení VIP členství a o navrácení částky za VIP členství, která mi byla strhnuta bez mého vědomí, protože při placení základní služby za 149 Kč nebyla částka za automatické prodloužení 2 247 Kč zřetelně uvedena nahoře vedle částky za základní členství, ale dole pod formulářem pro vyplnění kreditní karty šedým, malým písmem, kde ji lze přehlédnout, jelikož tato část obsahové stránky patří méně důležitým informacím.
20.6.2018 jsem dostal odpověď s tím, že o toto mohu žádat pouze písemně, faxem apod., tak jak to mají psáno v podmínkách
Nereagoval jsem až do dnes 30.9.2018 (kdy mi přišla platební upomínka na 2 527 Kč) z důvodu toho, že nevidím důvod se odhlašovat ze služby písemně, když jsem se do ní registroval elektronicky.
Nyní píšu výpověď hulkovým písmem na A4 a budu posílat emailem a následně poštou.
Chtěl jsem nárokovat o původní staženou sumu na základě nepřehlednosti informací, ale je mi jasné, že to nemá smysl. Mám ale dotaz jestli současnou pohledávku musím zaplatit nebo existuje nějaká možnost, aby mi ji již dále nenárokovali, protože o zrušení jsem již řádal a 3 měsíční členství mělo podle všeho již uplnynout. Na rovinu říkám, že to raději zaplatím, než bych měl řešit dlouholetý soudní spor a ztrácet tím čas (protože evidentně vědí, co dělají), ale na druhou stranu pokud si to opět budou nárokovat, tak nevidím jinou možnost.
BE2.CZ , BE2.COM , VIP ČLENSTVÍ
Navrácení částky
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 173338536
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené na základě řádné výpovědi zaslané dne 03/10/2018.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.