Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26690Zrušení členství a žádost o výmaz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2018, před 6 lety

Filip Gavlas

Znění stížnosti

19.6.2018 jsem žádal o výmaz mého účtu z databáze dle čl. 17 GDPR, zrušení VIP členství a o navrácení částky za VIP členství, která mi byla strhnuta bez mého vědomí, protože při placení základní služby za 149 Kč nebyla částka za automatické prodloužení 2 247 Kč zřetelně uvedena nahoře vedle částky za základní členství, ale dole pod formulářem pro vyplnění kreditní karty šedým, malým písmem, kde ji lze přehlédnout, jelikož tato část obsahové stránky patří méně důležitým informacím.

20.6.2018 jsem dostal odpověď s tím, že o toto mohu žádat pouze písemně, faxem apod., tak jak to mají psáno v podmínkách

Nereagoval jsem až do dnes 30.9.2018 (kdy mi přišla platební upomínka na 2 527 Kč) z důvodu toho, že nevidím důvod se odhlašovat ze služby písemně, když jsem se do ní registroval elektronicky.

Nyní píšu výpověď hulkovým písmem na A4 a budu posílat emailem a následně poštou.

Chtěl jsem nárokovat o původní staženou sumu na základě nepřehlednosti informací, ale je mi jasné, že to nemá smysl. Mám ale dotaz jestli současnou pohledávku musím zaplatit nebo existuje nějaká možnost, aby mi ji již dále nenárokovali, protože o zrušení jsem již řádal a 3 měsíční členství mělo podle všeho již uplnynout. Na rovinu říkám, že to raději zaplatím, než bych měl řešit dlouholetý soudní spor a ztrácet tím čas (protože evidentně vědí, co dělají), ale na druhou stranu pokud si to opět budou nárokovat, tak nevidím jinou možnost.


Produkt

BE2.CZ , BE2.COM , VIP ČLENSTVÍ


Požadované řešení

Navrácení částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2018 08:59, před 6 lety

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2018 10:11, před 6 lety

ID: 173338536


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené na základě řádné výpovědi zaslané dne 03/10/2018.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2018 08:08, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2018 09:26, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.