Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Let 28.9, 2018 do Stockholmu, při nástupu odebráno "handy" se slovy " když neodevzdáte, budete vyloučeni z přepravy", přístup personálu byl strašný, letadlo neoznačené /čí bylo ???/, staré, let zpátky 30.9. situace ta samé. Naprosté znechucení, letenky koupené na ČSA a místo toho go2fly s kterými bych v životě neletěla. Klamavá reklama, z českého národního doprevce je mi špatně. Eva Polenská
Aby ta herka už nelétala.
|
Tweet |
Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.