Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Může mi někdo vysvětlit, proč si připlacim business třídu, když jsem s manželkou nastoupil v Zábřehu a po Českou Třebovou si nás ještě nikdo nevšiml? Není to poprvé a už jsem si stěžoval a nikdo mi neodpověděl!!Průvodčí dorazila milostivě po zastávce v České Třebové. Byla nepříjemná a nenabidla nám ani obvyklou susenku, prý došly!!! Je to asi o lidech. Museli jsme si také požádat o tisk, to už je vrchol.
Ing. Jan Romaněnko
Požaduji vrácení za příplatek business!!!
|
Tweet |
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Společnost však není povinna vyřídit reklamaci kladně. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.