Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26698Nesprávny postup pracovníka českých drách - neumožnenie uplatniť si zľavu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2018, před 6 lety

Pavol Ceniga

Znění stížnosti

Dobrý deň,

dňa 29.09.2018(cca 18:46 hod. platil som VISA kartou) som kupoval u Vášho pracovníka Brno hl.n. (okienko uplne vľavo, mladý muž) 4 cestovné lístky BRNO - Čadca (R 848 Brno - Bohumín), pričom som žiadal 3 lístky pre dospelé osoby a jednu pre dieťa nad 15 rokov, požadoval som uplatnenie zľavy (75%) pre môjo syna, ktorý má 15 rokov, Váš pracovník mi však oznámil, že nemám nárok na žiadnu zľavu, a tak mi vystavil 4 lístky pre 4 dospelých (lístky mám k dispozícii - možem predložiť aj scan). V súvislosti so vniknutou situáciou som sa obrátil aj na sprievodcu vo vlaku R 848, ktorý kontroloval cestovné lístky (traja dospelí a jedno dieťa do 15 rokov) vo vlaku. Sprievodca videl, kto cestuje. Sprievodca mi potvrdil skutočnosť, že nárok na zľavu som mal. Bohužiaľ už sa s tým nič nedalo robiť. Som sklamany z jednania Vášho pracovníka, pretože som prišiel o možnosť uplatniť si zľavu 75 % z celkovej sumy lístka 494 CZK (18,80 EUR, tzn. cca 14,10 EUR). Je to nepríjemná skúsenosť. Navyše aj vlak Os 2913 mal poruchu a do Čadce sme sa dostali namiesto o 23:08 hod. po 01:00 hod.


Produkt

cestovné listky ZDD: 62086/157111 až 157114, R 848, Brno hl.n


Požadované řešení

Žiadma vratiť peniaze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2018 11:05, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 13:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.