Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26705Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2018, před 6 lety

Zuzana Moravkova

Znění stížnosti

Dne 13.9.18 mi moje mamka z Kolína nad Rýnem v Německu poslala přes Deutsche post cca 2 kilový balík do vlastních rukou.Čekala jsem cca týden a bylo mi divně,ze ještě nepřišel.Dne 26.9.18 volám na centrálu ppl,kde jsem zjistila,že balík mi nemohl byt doručen protože neměli moje jméno a adresu a telefonní číslo.Nadiktovala jsem jim teda adresu a bylo mi řečeno,ze balíček kurýr přiveze hned druhy den dopoledne.Čekala Druhy celý den a nic.Druhy den byl státní svátek,takže jsem znovu na zakaznickou linku volala až v pondělí.Tam mi bylo řečeno,ze balíček se vrací zpátky do Německa,protože někde v depu ležel více než deset dnů a jsou povinni ho vrátit zpět a že ten středeční prislib,ze mi tu zásilku druhy den doručí jsem si vymyslela (mají přece odposlouchávaní hovoru).Ptala jsem se co teď s tím a řekli mi,ze mamka musí podat v Německu stížnost nebo na vlastni náklady balík poslat znovu. Je to nespravedlivé. Chyba je jasně na straně ppl. Chci aby se tahle situace řešila.PS:na ppl stránce o mém balíků bylo psáno,ze balik je doručen. Lžou. Děkuji Zuzana Morávková


Produkt

Cislo balicku CY410233646DE


Požadované řešení

Doručit balíček na náklady ppl do konce tohoto týdne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2018 10:42, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 12:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.