Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 13.9.18 mi moje mamka z Kolína nad Rýnem v Německu poslala přes Deutsche post cca 2 kilový balík do vlastních rukou.Čekala jsem cca týden a bylo mi divně,ze ještě nepřišel.Dne 26.9.18 volám na centrálu ppl,kde jsem zjistila,že balík mi nemohl byt doručen protože neměli moje jméno a adresu a telefonní číslo.Nadiktovala jsem jim teda adresu a bylo mi řečeno,ze balíček kurýr přiveze hned druhy den dopoledne.Čekala Druhy celý den a nic.Druhy den byl státní svátek,takže jsem znovu na zakaznickou linku volala až v pondělí.Tam mi bylo řečeno,ze balíček se vrací zpátky do Německa,protože někde v depu ležel více než deset dnů a jsou povinni ho vrátit zpět a že ten středeční prislib,ze mi tu zásilku druhy den doručí jsem si vymyslela (mají přece odposlouchávaní hovoru).Ptala jsem se co teď s tím a řekli mi,ze mamka musí podat v Německu stížnost nebo na vlastni náklady balík poslat znovu. Je to nespravedlivé. Chyba je jasně na straně ppl. Chci aby se tahle situace řešila.PS:na ppl stránce o mém balíků bylo psáno,ze balik je doručen. Lžou. Děkuji Zuzana Morávková
Cislo balicku CY410233646DE
Doručit balíček na náklady ppl do konce tohoto týdne.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.