Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Česká pošta stojí za... neumí doručovat balíky jak doručovatelky tak pošťáci! Už po několikáté mi raní doručovatelka hodila lístek do chránky místo toho aby zazvonila a kvákla že má poštu. A pošťák se anineuráčí ten lístek hodit do schránky a to opět ikdyž jsme doma..po shlednutí stránky sledování balíku -> adresát nezastižen! a to i přesto že ten stejný den mi přišli 3 jiné balíky.
Naučte zaměstnance zvonit, chvíli na zákazníka čekat a taky mluvit do zvonku!
Uleví to dokonce i těm co na poště pracují, protože budou mít o půlku mín lidí co si tam musí dojít ikdyž doma jak blbci čekají!
například dnešní balík č. LF419259756CN
Naučte zaměstnance zvonit, chvíli na zákazníka čekat a taky mluvit do zvonku!
Uleví to dokonce i těm co na poště pracují, protože budou mít o půlku mín lidí co si tam musí dojít ikdyž doma jak blbci čekají!
Ano toto je jen postěžování jak píšete! Ale je to stěžování několika lidí z kterým nic neděláte!
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman