Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#26707Podání nepravdivých informací - podpis přihlášky na dodávání energií pro domácnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2018, před 6 lety

OLdřich Mašek

Znění stížnosti

Dne 22.2.2018 nás navštivila u nás doma p. Kristýna Pavlincová důvodem byla kontrola výše plateb současného dodavatele energií, na schůzce jsme zdůrazňovali že nechceme přejít k jinému dodavateli. Bylo nám řečeno že se jedná pouze o přihlášku (ne smlouvu) k výběrovému řízení. Také řekla že se k ničemu nezavazujeme. Vyplnila formulář s osobními údaji a dala mi ho podepsat.Jelikož jsem si myslel že se k ničemu nezavazuji tak jsem to podepsal.Až jsme dostali nabídku od MAXIM ENERGY a.s. kterou jsme vypověděli
oni ji akceptovali a zároveň jsme poslali výpověď společnosti ENVONA s.r.o. ale ENVONA s.r.o. naši výpověď nepřijala a poslala nám 4.7.2018 dopis o maření plnění přihlášky s pokutou 3800 Kč. kterou jsme zaplatili a opět jsme poslali výpověď a ENVONA výpověď nepřijala a zaslala nám opět nabídku MAXIM ENERGY a.s. kterou jsme znova vypověděli. A ENVONA nám zaslala plnou moc aby za nás mohla jednat ale my jsme jí nepodepsali a dostali jsme složenku na zaplacení další pokuty kterou jsme nezaplatili


Produkt

Nabýdka levných energií elektrika, plyn.


Požadované řešení

Zrušení smlouvy s ENVONOU s.r.o.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2018 10:15, před 6 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 12:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.