Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Od půlky července jsem uzavřel smlouvu na internet a tv o2. od té doby byly u nas dvakrát technici nespuštěno. dvakrá jsem se dotazoval z jakého duvodu jak u operátora tak přímo v prodejne o2 Protejov se slibe ,že do 48hod. nejpodeji mně vyrozumí.do dnešního dne mě nikdo nekontaktoval.jsem bez internetu a tv.
zařízení mam stále nerozbalené
spustit
|
Tweet |
Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.
Pěkný den,
na vaší objednávku se podíváme. Zašlete mi prosím v neveřejném údaje formuláře rodné číslo na které je vedena.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
objednávka je vedena na IČO 10072845.
Pěkný den,
děkuji za zaslání. V tuto chvíli zadávám na dokončení objednávky urgenci. Věříme, že k jejímu dokončení dojde v co nejkratší době.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
dobrý den.
Urgenci jsem zadával.neustále stejná odpověd !!!! v co nejkratší době se Vám ozvem. co znamená v O2 nejkratší doba? Děkuji za odpověd.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.