Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#26709Neuvedení do činnosti - nové zařízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2018, před 6 lety

Skacel Vladimir

Znění stížnosti

Od půlky července jsem uzavřel smlouvu na internet a tv o2. od té doby byly u nas dvakrát technici nespuštěno. dvakrá jsem se dotazoval z jakého duvodu jak u operátora tak přímo v prodejne o2 Protejov se slibe ,že do 48hod. nejpodeji mně vyrozumí.do dnešního dne mě nikdo nekontaktoval.jsem bez internetu a tv.


Produkt

zařízení mam stále nerozbalené


Požadované řešení

spustit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2018 09:57, před 6 lety

Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2018 14:40, před 6 lety

Pěkný den,
na vaší objednávku se podíváme. Zašlete mi prosím v neveřejném údaje formuláře rodné číslo na které je vedena.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.10.2018 07:25, před 6 lety


Skacel Vladimir

objednávka je vedena na IČO 10072845.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2018 15:14, před 6 lety

Pěkný den,
děkuji za zaslání. V tuto chvíli zadávám na dokončení objednávky urgenci. Věříme, že k jejímu dokončení dojde v co nejkratší době.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2018 10:40, před 6 lety


Skacel Vladimir

dobrý den.
Urgenci jsem zadával.neustále stejná odpověd !!!! v co nejkratší době se Vám ozvem. co znamená v O2 nejkratší doba? Děkuji za odpověd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:24, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.