Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Firma CZC.cz s.r.o. mi prodala již jednou použité zboží (reprosoustavu Bose), které podvodně vydávala za nové.
Při převzetí jevilo zabalené zboží známky použití (nezapečetěná, ošoupaná krabice), na což jsem upozornil pracovníka výdeje. Po uplném rozbalení (doma) bylo zjištěno, že zboží je skutečně již použité. Zboží jsem vrátil následující pracovní den na výdejní pobočce firmy, tamtéž podepsal Odstoupení od smlouvy, uvedl číslo konta pro vrácení platby.
Firma CZC.cz s.r.o. nevrátila peníze 20 dní od Odstoupení od smlouvy, i přes dvě telefonní urgence.
Bose SoundLink Mini BT speaker II
Žádám vrácení platby.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.