Společnost


Grand Class s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2672Nemám zboží ani peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2014, před 11 lety

Daniel Havrlant

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 17.3 jsem zaplatil převodem objednávku. Druhý den na to jsem komunikoval s prodejcem, že zboží bude odesláno ve středu a ve čtvrtek ho mám doma. Včera přišel nesmyslný email "Zmena platebnich podminek - DOBIRKA"

"Dobrý den,


dìkujeme za Vai objednávku, které si velice ceníme.
Vae zboí máme skladem a pøipraveno k distribuci a odeslání.
V tuto chvíli jsme schopni toto zboí dodat po úhradì na ná bankovní úèet vedený u Èeské spoøitelny
272 990 3043/0800 vs. je èíslo Vaí objednávky.
Dùvodem pro tuto zmìnu je vyèerpaný limit na poèet zásilek u naeho pøepravce. Bohuel ná partner není pruný, a z tohoto dùvodu jsme s ním ukonèili smlouvu.
Naím novým dopravcem bude DPD, ale bude dobírky expedovat pro nás a od 10.4.2014 do té doby jsme schopni expedovat pouze pøi úhradì bankovním pøevodem.
Pokud Vá zájem nadále trvá, odelete platbu na ná úèet poníenou o dopravu a dobírkovné, která je v tomto pøípadì ZDARMA.
Zboí bude dodáno na Vai adresu nejpozdìji do 48 hodin od odeslání platby.


Dìkujeme za pochopení této slozité situace, a prosíme o krátje sdìlení jak jste se rozhodli pokraèovat.


s útou a vøelými díky,


Bc.Josef Bohunek
distribuce"

Společnost dnes nekomunikuje, nefungují stránky, nefungují telefony. Můžete poradit jak problém řešit? Děkuji
Na PČR to jdu hlásit dnes.


Produkt

Bosch WTW84361BY, Bosch WAE24467BY


Požadované řešení

Dodaní zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 11:31, před 11 lety

V případě, že bylo již zboží jednou placeno, není obchodník oprávněn požadovat platbu znovu formou dobírky. Kupující má právo, aby mu zboží bylo zasláno bez nutnosti další platby, kterou by musel prodejce vracet.
V případě, že zboží nebylo zasláno a prodejce nekomunikuje, doporučujeme zaslat prodejci předžalobní výzvu, případně podat trestní oznámení pro trestný čin podvodu - pokud by takové jednání bylo praktikou prodejce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 17:07, před 10 lety

Společnost Grand Class s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.