Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#26720Nečinnost společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2018, před 6 lety

Eva Martinková

Znění stížnosti

Před týden jsem podávala stížnost na společnost Viagogo, která na svých stránkách uvádí klamavé údaje. Dtestem uváděné kontakty na dozorový orgán ve Švýcarsku jsou zbytečnou ztrátou času. Dozorový orgán jsem již kontaktovala a obdržela jsem velice obecnou odpověď. Dále mi bylo společností Viagogo sděleno, že se povedlo lístky dále prodat, nicméně peníze obdržím až 8 dnů poté, co se bude konat akce a nový kupující potvrdí, že se na akci dostal. Takže vše naprosto zbytečné, evidentně se zde hromadí pouze stížnosti bez jakékoliv šance na další řešení. S penězi jsem se již rozloučila, sice jsem podala reklamaci u své banky, ale zatím je vše v řešení. Níže přidávám odpověď dozorového orgánu ve Švýcarsku.


Sehr geehrte Frau ....

Besten Dank für Ihre Beschwerde in Sachen Viagogo. Das Unternehmen und dessen Webseite wurden bei uns bereits mehrfach beanstandet.

Bei Viagogo handelt es sich nicht um einen offiziellen Ticketverkäufer, sondern lediglich um einen Wiederverkäufer von Tickets. Gemäss den allgemeinen Geschäftsbedingungen von Viagogo werden Tickets nur dann rückerstattet, wenn diese nicht geliefert wurden oder der Eintritt zu einer Veranstaltung nicht gewährt wird. Hingegen werden von Viagogo keine Reisekosten, Hotelreservationen etc. entschädigt und keine Ticketkosten für Anlässe, die auf ein anderes Datum verschoben wurden, rückerstattet.

Wir haben, gestützt auf das Bundesgesetz gegen den unlauteren Wettbewerb, die angemessenen Massnahmen ergriffen, damit Viagogo seine Geschäftspraktiken ändert und transparenter über seine Leistungen und Preise informiert.

Link zur Medienmitteilung des SECO „Zivilklage gegen Luxstyle und Viagogo“: https://www.seco.admin.ch/seco/de/home/seco/nsb-news/medienmitteilungen-2017.msg-id-68311.html

Hingegen hat das Staatssekretariat für Wirtschaf SECO keine Kompetenzen, allfällige vertragsrechtliche Streitigkeiten zu beurteilen oder Hilfe bei der Rückforderung bereits bezahlter Geldbeträge zu leisten. Ihre Beschwerde wurde jedoch in unserer Datenbank registriert und soll dazu dienen, die Verletzung von Kollektivinteressen zu beweisen.

Wir hoffen, Ihnen mit diesen Informationen weitergeholfen zu haben und wünschen Ihnen einen angenehmen Tag.

Freundliche Grüsse

Eidgenössisches Departement für

Wirtschaft, Bildung und Forschung WBF

Staatssekretariat für Wirtschaft SECO

Sekretariat Ressort Recht


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 15:31, před 6 lety

Jelikož se v daném případě nejedná o samostatnou stížnost, bude toto podání uzavřeno a nebudeme jeje publikovat na našich webových stránkách. Stížnost #26570 byla o vyjádření spotřebitelky doplněna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.