Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem mobilní telefon 6700 classic - hnědý za 2.990,- Kč. E-shop idealstore.cz garantuje zboží jako nové, dokonce to psal majitel v e-mailu.
Přišel mi však telefon v barvě zlaté za 2.450,- Kč s fakturou na hnědý telefon za 2.990,- Kč. Neoriginální krabice otevřená s polepkou (která bývá u zboží určeného k opravě nebo repasování...), telefon pohozený kdesi dole v krabici. Napsala jsem to majiteli, ten tvrdí, že zboží musí otevírat kvůli celníkům!!!!
Rozhodli jsme se si zboží ponechat (byl to dárek, tak jestli bude v pořádku, je jedno jakou má barvu) a žádala jsem pouze vrátit peníze z rozdílu ceny. Dostala jsem 500 na účet.
Ten "nový" telefon je však zcela nefunkční!!!! Odstoupila jsem od smlouvy a zboží chtěla vyměnit za nové kvalitní zboží.
Majiteli se není možné dovolat, telefon uvedený na stránkách je vypnutý.
Nakonec napsal e-mailem, že pro zboží dojede kurýr a on mi vrátí peníze. O výměně za nové zboží ani ťuk. Přesto stále na svých stránkách totéž zboží garantuje jako nové.
Poslal kurýra na jinou adresu, která nikde nebyla uvedená.
Zboží jsem odeslala, ale peníze dosud neobdržela.
Snažím se majiteli volat, psát, na otázky neodpovídá, telefon je stále vypnutý.
Na uvedených adresách není možné jeho firmu dohledat. Byli jsme tam osobně autem.
Telefon Nokia 6700 classic
Chci vrátit peníze a myslím, že by bylo vhodné se na tento obchod podívat, aby podobně neoklamal další spotřebitele.
|
Tweet |
Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.