Společnost


CICompany s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26722Neuznaná reklamace, neakceptování odstoupení od smlovy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2018, před 6 lety

Ondřej Bína

Znění stížnosti

Dne 26.01.2017 byl prostřednictvím Vašeho e-shopu https://www.dobremobily.cz zakoupen mobilní
telefon značky DOOGEE F5 16GB Gold za cenu 4099 Kč. Bohužel se na mobilním telefonu vyskytlo
několik vad. Fotoaparát na zadní straně telefonu nezaostřuje, fotky jsou rozmazané, nekvalitní a
neodpovídají rozlišení. Mobilní telefon dále v některých částech dotykového displeje nereaguje na
dotyk, kdy tato vada je nejvíce patrná při psaní na klávesnici, kdy nejdou stisknout písemna J a N.
Mobilní telefon taktéž při doručení SMS zprávy nevydává žádné zvukové znamení. Tyto vady byly
reklamovány dne 25.07.2018 a bylo zažádáno o opravu kdy dne 31.07.2018 si mobilní telefon vyzvedl Vás
kurýr. Dne 04.09.2018, tedy více jak 30 kalendářních dnů od vytknutí vady, jste byli kontaktováni
skrze e-mail reklamacie2.dobremobily@gmail.com. Do 11.09.2018 jste na tuto žádost o informace nereagovali.
Protože jste nesplnili povinnost uloženou vám v § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, v platném znění, tím, že jste jako prodávající moji reklamaci včas nevyřídili, považuje se
nedodržení lhůty k vyřízení reklamace za podstatné porušení smlouvy, které mi v souladu
s ustanovením § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, zakládá
právo od smlouvy odstoupit. Dopisem zaslaným Vám dne 11.09.2018, který jste si prokazatelně převzali dne 12.09.2018 bylo od této smlouvy odstoupeno, a zažádáno o vrácení kupní ceny na bankovní účet. Na toto jste však reagovali tak, že jste zaslali neopravený mobilní telefon zpět s vyjádřením, že nebylo možné provést opravu z důvodu nízkeho nabití baterie mobilního telefonu. Navíc Vámi popsané závady v reklamačním protokole se neshodovaly s tím, co bylo uvedeno v žádosti o reklamaci. Vzhhledem k Vašemu neakceptování mého odstoupení od smlouvy Vás žádám o nápravu tohoto stavu.


Produkt

Mobilní telefon DOOGEE F5 16GB Gold


Požadované řešení

Rád bych aby obchod akceptoval mé odstoupení od smlouvy, a vrátil kupní cenu na číslo bankovního účtu, uvedeného v zaslaném dopise. Obratem zašlu mobilní telefon zpět obchodníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2018 11:32, před 6 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 23:39, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.