Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26725Potvrzení o doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2018, před 6 lety

Veronika Michaličková

Znění stížnosti

Opakovaně se mi stává na poště v Praze, že mi nikdy nedají vědět že se balík doručil. A to ani SMS kterou to mělo být také potvrzeno. Musela jsem obíhat několik reklamačních oddělení aby mi sdělili zda doporučené psaní které jsem posílala před rokem a který se ted řeší u soudu bylo doručeno. Protože mi od nich nikdy nepřišlo potvrzení ani emailem, ani sms nic. Ted jsem posílala soudu 3 doporučené psaní a ani od jednoho mi nepřišlo potvrzení ani emailem ani SMS zprávou a to ani mne ani partnerovi který jeden s nich posílal mým jménem a potvrzení mělo přijít na jeho telefonní číslo. Úplně na ni služba když neplní svoje povinnosti a když nabízí služby které neni schopná ani sama plnit. Navíc systém sledování zásilek je na nic, protože neni aktualizovaný. KDyž jsem se ptala na poště proč po víc jak týdnu můj dopis neni doručený soudu, řekli mi že jeden už tam je a druhý že je v Olomouci na depu. Nebyli mi ale schopni říct, jak je možné že dopis který odcházet později si soud už převzal a ten starší tam pořád je. Navíc na online sledování to pořád ukazovalo že jeden dopis je pořád i po týdnu v praze a druhý v depu. RR685993734CZ byl poslán 13.9 a již ho dávno dle pošty má soud, ale podle systému je stále na depu. RR904241681CZ tahle je prý pořád v Praze na poštěa prý poslali email a sms že se blíží konec úložná doby i když balík měl odcestovat do Olomouce kde prý podle posledních info pošty je na depu.


Produkt

RR685993734CZ RR904241681CZ


Požadované řešení

Úplná změna systému fungování pošty, protože to jak fungují je uplně k ničemu a jen to lidem přidělává daleko více starostí. Nejsou schopni dostát svým závazkům za které byli zaplaceni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2018 12:47, před 6 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.