Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.Dnes mi přišla tato zpráva na e-mail.Referenční číslo: CZ-2018-09-05-175973880-AS-DN (uveďte prosím při platbě)
2.10.2018 Vážený pane Jan Kaniak,
ke dni 5.9.2018 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.academic-singles.cz ke dni 5.8.2018 s uvedením e-mailové adresy janknk56@gmail.com).
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.
Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 193.165.236.74
Forma úhrady: CreditCard VISA
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 5.9.2018 připsán.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 527,00 CZK. Zatím jsem se nesnažil o kontakt s firmou.Přišlo mi to dens ráno.Potřebuji radu
POZNEJTE VZDĚLANÉ NEZADANÉ be 2
Myslím si,že je to neoprávněné požadovat peníze za služby,které jsem nepoužíval.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175973880
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic Singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 05/08/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Bohužel mi žádné upozornění od Vás na e-mail nepřišlo.Zaplatil jsem zkušební obdoby s tím,že pak nebudu muset platit 3 měsíční období.Takže jsem neměl duvod prodlužovat členství.Proč tedy přišel od Vás e-mail,že dlužím výše uvedenou částku o měsíc později.Přístup na stránku mám zablokovaný,tím pádem jsem neměl možnost vypovědět členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 175973880
Dobrý den,
Potvrzení o realizaci úhrady - uvítací email, který Vám byl odeslaný prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby se dá vyhledat v našem archivu odelaných emailů a je možné Vám zaslat kopii.
Jelikož tento dokument obsahuje Vaše osobní údaje, ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@academic-singles.cz
děkujeme Vám.
Žádám o okamžité zrušení profilu a veškerých informací o mne.Na adrese zakaznickyservis@be2.cz není možná komunikace.Podstoupil jsem další kroky v řešení případu.Profil jsem nepoužíval,neustále chodily zprávy na e-mail.Velmi mne to obtěžovalo. Academic Singles
NALÉHAVÉ – Poslední platební upomínka
Vaše předplatné na www.academic-singles.cz
Nezdařená platba běhěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 193.165.236.74
be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2018-09-05-175973880-AS-DN (uveďte prosím při platbě)
9.10.2018
Vážený pane Jan Kaniak,
dne 2.10.2018 byla na Vaši adresu zaslána upomínka k platbě za níže uvedené členství.
Ke dni 5.9.2018 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.academic-singles.cz ke dni 5.8.2018 s uvedením e-mailové adresy janknk56@gmail.com).
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.
Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 193.165.236.74
Forma úhrady: CreditCard VISA
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 5.9.2018 připsán.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 527,00 CZK.
Uhradit nyní
Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.
Převeďte prosím sumu ve výši 2 527,00 CZK do 7 dnů (nejpozději do 15.10.2018) prostřednictvím služby PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/send-money-online?locale.x=en_CZ), využitím funkce "Odeslat platbu", a to na následující e-mailovou adresu:
paypal@be2.com
Referenční číslo:CZ-2018-09-05-175973880-AS-DN
V případě, že budete v rámci platby prostřednictvím služby PayPal potřebovat naši asistenci, kontaktujte nás prosím na adrese paypal@be2.com. Budeme Vám tak moci zaslat individuální platební příkaz pro službu PayPal.
V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
Příjemce:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:
be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 527,00 CZK
CZ-2018-09-05-175973880-AS-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany
.Požaduji okamžité zrušení profilu. PŘIŠEL MI OPĚT VÝHRUŽNÝ E-MAIL.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.