Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.9.jsem dostala zprávu, že zasilka NP2514545132U byla převzata Poštou, že mi přijde zpráva, až si ji budu moci vyzvednout na Tileho nám.Zprava nepřišla.20.9.asi před 20.hod.jsem dostala zprávu, že jsem si zásilku nevyzvedla
Ráno 21.9.jsme odjížděli do zahraničí,proto jsem dle návodu na emailu požádala o prodloužení úložni lhůty 22.9.Bylo to emailem potvrzeno.1.10.jsem dostala od Avonu email,že vystavují dobropis.Konecne jsem se 1.10.vic jak po týdnu volání domluvila s Poštou Hlubočepy.Prepazkarka mi řekla,že moje zásilka byla v Koširich a odtud ji 27.10.odeslali Avonu.
Citím se Poštou poškozená a jsem rozhořčena.
Proč neberou na poště telefony?
Proč byla zásilka na jiné poště a ta jí nedoručila podle adresy na správnou.
Proč nefunguje elektronické prodloužení úložni lhůty?
Omluva,která stejně služby České pošty nezlepší.
|
Tweet |
Spotřebitelka má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman