Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26731Pokladní Hlavní nádraží Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2018, před 6 lety

Hana Dolakova

Znění stížnosti

26.9.2018 jsem si kupovala u pokladny ref.547177086950 jízdenku na jižní expres odjezd 16.01 vagon 1 třidy bez místeny...pokladní mi řekla že místenka je zbytečná je volno...bohužel bryle v batohu a jízdenku jsem zkontrolovala až ve vlaku těsně před odjezdem...můj šok nastal při kontrole lísku... osob:1 třída 2 vlak 719 vůz 367 místenka 26 cena 35,-kč...já platila 313,-kč hlavně že se paní vybavovala při prodeji v telefonu.podotýkám soukromý hovor...chtěla jsem počkat..prý nevadí můžu objednávat...opravdu mi připravila krušné chvíle a o dost peněz.jediná výhoda je že tohle už se mi snad nestanea budu kontrolovat hned u pokladny...nenapadlo bya mě to....tak mě cesta vyšla pěkně draho..odted jedině autobusem...hezký den


Požadované řešení

můžu si tak leda stěžovat na hlavním nádraží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2018 11:39, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 23:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.