Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
26.9.2018 jsem si kupovala u pokladny ref.547177086950 jízdenku na jižní expres odjezd 16.01 vagon 1 třidy bez místeny...pokladní mi řekla že místenka je zbytečná je volno...bohužel bryle v batohu a jízdenku jsem zkontrolovala až ve vlaku těsně před odjezdem...můj šok nastal při kontrole lísku... osob:1 třída 2 vlak 719 vůz 367 místenka 26 cena 35,-kč...já platila 313,-kč hlavně že se paní vybavovala při prodeji v telefonu.podotýkám soukromý hovor...chtěla jsem počkat..prý nevadí můžu objednávat...opravdu mi připravila krušné chvíle a o dost peněz.jediná výhoda je že tohle už se mi snad nestanea budu kontrolovat hned u pokladny...nenapadlo bya mě to....tak mě cesta vyšla pěkně draho..odted jedině autobusem...hezký den
můžu si tak leda stěžovat na hlavním nádraží
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.