Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26734Vracení zboží do 14 dnů /kamera do auta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2018, před 6 lety

Veronika Jelínková

Znění stížnosti

Koupila jsem si od nich kameru do auta. Přišla, dobře zabalená, ale po rozbalení jsem si všimla, že nemá ochranou folii a obrazovka je dost poškrábána, ale říkala jsem si dobře, tohle řešit nebudu. Další zlom byl když jsem zapojila kameru do auta a kamera nejela. Problém byl ve šňůře. Když jsem přišla na to jak dát šňůru aby kamera jela tak za chvíli nastal další problém a to v tom, že když jsem jela tak kamera se vypla a pri zaparkování se kamera zapla. A takhle to dělala furt. Po tomhle mi došla trpělivost a naspala jsem na reklamační oddělení o mém problémů a zda bych si ji mohla vyměnit za jiné zboží. Po několika dnech co neodpovídal jsem napsala na info a tam mi odpověděli že na reklamacich mají dovolenou ať pošlu doporučene zboží na jejich adresu a vyřídí to.
Vše jsem udělala podle jejich návodu a už 2 týdny nikdo nic neřeší, psala jsem jim a ani neodpovídají. Telefon jim je taktéž těžko zvednout.
Takže nemám ani zboží ani peníze.
Zbizi jsme stihla vrátit do 14 dnů ode dne zakoupení zboží, takže mám nárok na vrácení zboží bez udání důvodu.


Produkt

Kamera do auta


Požadované řešení

Vrátit 658,- zpět na BU.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2018 12:17, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 12:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.