Společnost


PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26735Nelze zrušit účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2018, před 6 lety

Josef Polák

Znění stížnosti

I přes veškerou snahu se mi nelze do portálu paypal přihlásit a účet zrušit.


Požadované řešení

Ihned zrušit účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2018 12:05, před 6 lety

Dle čl. 7 smluvních podmínek (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/ua/useragreement-full?locale.x=cs_CZ) "svůj účet můžete kdykoli zrušit tak, že se přihlásíte ke svému účtu, kliknete na kartu „Profil“, poté na odkaz „Zrušit účet“ a následně budete postupovat podle pokynů. Další podrobnosti najdete v části Centrum nápovědy PayPal".

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jejho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje mj. údaje o platební kartě, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 16:20, před 6 lety

Bez existujícího PayPal účtu a ani po přihlášení, se nám nepodařilo vyhledat možnost, jak společnost ohledně podané stížnosti oslovit. Vzhledem k tomu, že nejsme schopni zajistit reakci společnosti prostřednictvím našeho rozhraní, jsme nuceni stížnost uzavřít. Vzhledem k tomu, že je společnost z jiné členské země EU, doporučujeme spotřebiteli, aby věc řešil prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra (www.evropskyspotrebitel.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.