Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26741Opětovné nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2018, před 6 lety

Michal Brynda

Znění stížnosti

Dobrý den, z 11 zásilek zpětně dodáno do ruky pouze jedenkrát.dne 1.10.2018 avizované doručení, zůstávám doma, pro převzetí důležité zásilky. odpoledne zase přišla sms, adresát nezastižen. DEPO 30071 KŘIMICE, BALÍK DR 0178127639X.
POTÉ SE 4 HODINY NELZE ANI DOVOLAT NA POŠTU.Druhý den strávíte hodinu čekáním na výdej. Mezitím přijede PPL, A DPD, vše bez problémů, nikdy žádný problém s konkurencí.Chci znát důvody a konkrétní osobu za to zodpovědnou.A způsob, jakým se to bude řešit, již mi dochází s tímto předraženým ustavem který není schopný dodat jakékoliv psaní nebo balík včas, nedo do ruky.Podnikám, a balík z Norska objednaný ve čtvrtek mám v pondělí v ruce.Neskutečné.A pošta nedodá balík z Prahy do plzně ani za 10 dní....
Děkuji za odpověď, brynda michal, plzeň


Produkt

opětovné nedoručování zásilek


Požadované řešení

požaduji odpověd, a asi nebudu navrhovat personální řešení pro tyto případy.Rád bych kurva jenom dostaval od české pošty svoje zboží do ruky, když se za to platí, a nemarnil svůj čas zoufalým dohledáváním zásilemk, nebo čekáním na výdej.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2018 10:56, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.