Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den prajem,
ziadam o pomoc pri rieseni pripadu so spolocnostou Singles50. Do spolocnosti som zaslala email s nasledovnym textom, no do dnesneho dna mi neprisla ziadna odpoved. Jednak nereaguju na opravnene odstupenie od zmluvy a zaroven nereaguju na vratenie ciastky 119,40 eur, ktoru mi neopravnene stiahli z VUB platobnej karty. Uvadzali sumu 19,90 eur no na moje zhrozenie stiahli 119,40 eur
Dakujem, s pozdravom RNDr.Iveta Repaska
" Dobry den,
Odstupujem od zmluvy s Vasou spolocnostou be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce ,L-1351 Luxemburg, Luxembursko ( Singles50), ( zakaznicky-servis@singles50.sk ).
Do spolocnosti som sa zaregistrovala dna 18.9.2018 pod menom Hviezdicka a emailom : iveta.repaska@gmail.com a dna 28.9.2018 odisla platba kartou z VUB banky 119,40 eur, ktoru ziadam vratit naspat.
Ziadam o odpoved
RNDr. Iveta Repaska
Akceptacia a potvrdenie mojho odstupenia od zmluvy spolocnostou Singles50. Vratenie platby 119,40 eur . Zrusenie a vymazanie mojho konta na portali spolocnosti Singles50 a akychkolvek udajov o mne.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 178714653
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.
Dobry den prajem,
Spolocnost Singles50 napriek mojmu pravoplanemu odstupeniu od zmluvy do 14 dni( poslane emailom i postou na uvedenu adresu do Luxemburska) mi do dnesneho dna nepotvrdila odstupenie. No posiela mi emaily ohladne moznej refundacie, s cim som nesuhlasila a ziadala opakovane o potvrdenie odstupenia od zmluvy a vratenie ciastky 119,40 eur v plnom rozsahu _ prikladam ich odpovede :
Odpoved Singles 50:
"Vážený zákazník služby Singles50,
ďakujeme za Vašu správu.
Po kontrole Vášho účtu so zodpovedným oddelením súhlasíme s refundáciou 99,5€ a skrátením Vášho členstva na 1 mesiac.
Informujte nás, prosím, o akceptovaní tejto ponuky, aby sme mohli refundáciu spracovať a upraviť dĺžku Vášho členstva.
S pozdravom
Singles50 Tím
Moja odpoved :
"Vážená spoločnosť ,
trvám na odstúpení od zmluvy v plnom rozsahu a vrátení finančnej čiastky 119,40 eur v plnej výške a to bezodkladne, ináč podniknem príslušné právne kroky
RNDr. Iveta Repaská "
Nasledna reakcia Singles50 :
Vážený zákazník služby Singles50,
ďakujeme za Vašu správu.
Môžeme potvrdiť, že sme refundáciu spracovali.
Kým sa platba zobrazí na Vašom účte môže to trvať niekoľko dní. Upozorňujeme, že spätné zúčtovanie, tzv. chargeback, nesmie byť vykonaný.
Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, kontaktujte nás prosím "
Moja odpoved :
" Vazena spolocnost,
- trvam na mojom odstupeni od zmluvy, ktore som realizovala emailom i postou na
vasu uvedenu adresu
- ziadam Vas aby Vasa spolocnost potvrdila moje pravoplatne odstupenie od zmluvy
a aby zanikol tento zmluvny vztah
- ziadam Vas aby ste vymazali moje konto
- ziadam Vas , aby ste mi vratili plnu ciastku 119,40 eur
Pokial moje poziadavky nebudu splnene, bude pokracovat v dalsich pravnych krokoch
RNDr. Iveta Repaska "
ID: 178714653
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy již byl členský poplatek v celkové výši 119.40 EUR ke dni 04/10/2018 refundovaný na Váš účet, informace o refundaci Vám byla zaslána dne 04/10/2018.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@singles50.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý deň,
dakujem za pomoc. Az teraz spolocnost potvrdila odstupenie od zmluvy a ukoncenie clenstva. Avsak pripad budem pokladat za vyrieseny az ked mi skutocne budu vratene financne prostriedky v plnej vyske a budem vymazana z databazy. O konani spolocnosti Vas budem este informovat.
s pozdravom Iveta Repaska
Stížnost tedy přeřazujeme zpátky na spotřebitelku, aby měla možnost nás informovat o vrácení poplatku a v návaznosti na to stížnost uzavřít.
Dobry den prajem,
sumu 119,40 eur mi dosla na ucet dnes 9.10.2018.
Neustale mi vsak prichadzaju zo zakaznickej podpory Singles50 oznamy a ponuky na zoznamenie, posledna dnes 9.10.2018 o 12.09 hod. Ziadala som zrusenie mojho konto a vymazat osobne udaje na ochrana@singles50.cz :
" Dobrý deň,
týmto odvolávam svoj súhlas so spracovaním mojich osobnych udajov Vasou spolocnostou v plnom rozsahu. Požadujem okamžité vymazanie svojich osobných údajov"
Tato poziadavka este nie je splnena
dakujem s pozdravom Iveta Repaska
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla na žádost spotřebitelky reagovat.
ID: 178714653
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.
Váš profil byl již vymazaný.
Dobry den prajem,
od spolocnosti Singles 50 som dpstala ľ emaili
- prvy o tom, ze moj ucet bol deaktivovany
- druhy, ze doslo k definitivnemu zmazaniu mojho uctu so vsetkymi osobnymi udajmi, ktore s tymto uctom suvisia
Kedze mi bola vratena plna ciastka 119,40 eur, moj ucet bol deaktivovany a osobne udaje vymazane, pokladam tento pripad za uspesne ukonceny a DAKUJEM za spolupracu a pomoc
s pozdravom Iveta Repaska
ID: 178714653
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Stížnost uzavíráme na základě výše uvedeného sdělení, že bylo dosaženo dohody.