Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Při zakoupení dovolené v hotelu Sun and Sea v Turcku-Bodrum od 22.9.2018/29.9. 2018 all inclusive na 7 nocí bylo Vaší cestovní kanceláří přislíbeno po celou dobu využívat zařízení a výhod celého hotelu včetně pláže se slunečníky a lehátky.Náš turnus byl však poslední v tomto roce což jsem nevěděl.Ve čtvrtek zrušili zaměstnanci hotelu posezení u bazénu kde se jedlo a trávil večer na posezení u pití a zároveň rušili lehátka a slunečníky u moře.Tři dny nebylo možno využít služeb Vámi slibované.Dále za celý pobyt netekla teplá voda a sprchový kout byl rozbitý , nešly zavřít dveře.Při sprchování studenou vodou padala ze stropu malba.Uklizečka přišla za celou dobu jednou a to v pátek a doplnila jeden toaletní papír,který jsem si musel stejně koupit než přišla.Ručníky nebyly vyměněny ani jednou.Nebyl jsem od Vaší cestovní kanceláře poprvé.Vždy jsem byl spokojen a využil všech slibovaných výhod a využití.Vše jsem z dokumentoval na fotoaparát a v případě zájmu můžu zaslat.Děkuji za kladné vyřízení.
Jedná se o zájezd číslo 128192838
S pozdravem Jaďuď
Nebylo dáno k užívání nabídky po celou dobu pobytu.
Za celý zájezd na 8 dní pobytu jsem zaplatil 22780 Kč.Za celý pobyt jsem tři dny nemohl využít všechny služby Vámi nabízené.Jeden den činí 2837,5 Kč.Při nedodržení smlouvy na tři dny prosím o vrácení částky 8512.5 Kč na číslo účtu 2000290377/2010.Děkuji.
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.